به طور متوسط ، اوج حساسیت بو در ابتدای شب بیولوژیکی یا حدود ساعت ۹ بعد از ظهر برای نوجوانان بود .
هرتس گفت که تنها می‌تواند به این فکر کند که چرا به طور متوسط ، ممکن است در اواخر شب ، حساسیت بو به اوج برسد . از دیدگاه تکاملی ، ممکن است برای اطمینان از بزرگ‌ترین حس سیری در طول روز مهم غذا ، ممکن است راهی برای افزایش تمایل جفت گیری باشد ، یا شاید راهی برای اسکن کردن تهدیدهای نزدیک قبل از خواب برای شب باشد .
او گفت که برای هر فرد ، با دانستن اینکه چه زمانی ممکن است حساسیت آن‌ها به اوج برسد ، می‌تواند راهی برای تشخیص زمانی باشد که تجربیات حسی می‌تواند بسیار خوشایند باشد .
با این حال ، برای نگرانی‌های بهداشتی قدیمی ، carskadon می‌گوید که اطلاعات بیشتری از آزمایش‌ها برای کمک به این تیم برای تعیین اینکه آیا نوسانات شبانه‌روزی حساسیت بو به تعیین انتخاب‌های غذایی و رفتارهای تغذیه‌ای در بین نوجوانان کمک می‌کند .
carskadon گفت : " حس بویایی در عرض ۲۴ ساعت روز تغییر می‌کند و ما می‌دانیم که آیا این تفاوت تاثیری بر آنچه مردم می‌خورند است یا نه . چیزهای بیشتری برای آمدن وجود دارد ."
sleepwalkers در راه رفتن اتوماتیک بهتر هستند
مبدا :
اکول پلی‌تکنیک Federale د Lausanne
خلاصه :
براساس تحقیقات اخیر که از realilty مجازی استفاده می‌کند ، sleepwalkers که بیدار هستند ممکن است یک مزیت چند وظیفه‌ای بر روی غیر sleepwalkers داشته باشند .
سعی کنید از ۲۰۰ پله در ۷ قدم به سمت کافه مورد علاقه خود بروید . احتمال این وجود دارد که شما آرام باشید و یا حتی در وسط راه توقف کنید ، مگر این که در خواب راه بروید .
تحقیقات پیشرفت یافته با استفاده از واقعیت مجازی ، تفاوت‌های قابل‌توجهی را در چگونگی کنترل مغزهای of و غیر - نشان داده و حرکت بدن را درک می‌کند - - اول در علوم شناختی . sleepwalkers ، اتوماسیون را در حرکات خود نسبت به non نشان می‌دهد . نتایج در زیست‌شناسی فعلی در تاریخ ۲۳ اکتبر ۲۰۱۷ منتشر می‌شوند .
در یک اتاق پر از دوربین‌های ردیابی IR در EPFL ( مدرسه polytechnique federale de Lausanne ) ، sleepwalkers و non خواسته شد تا به سمت یک شی هدف ، در این مورد یک استوانه مجازی ، راه بروند . این موضوع نشان داده شد که یک آواتار در اندازه عمر ، می‌تواند صادقانه یا منحرف شود یا از مسیر واقعی subject's در زمان واقعی منحرف شود . بنابراین شرکت کنندگان می‌توانستند به راه رفتن در امتداد مسیر تغییر یافته برای جبران انحراف آواتار را فریب دهند . سرعت و دقت حرکت آن‌ها همراه با آگاهی از حرکت آن‌ها سپس ضبط و آنالیز شد .
هیچ تفاوتی بین sleepwalkers و non در حین انجام این کار اول وجود نداشت - - درست همانطور که تحقیقات قبلی مطرح می‌شد . زمانی که محققان یک لایه از پیچیدگی را افزودند ، تمایز آشکاری بین این دو گروه وجود داشت .
از افراد خواسته شد تا در مرحله ۷ از ۲۰۰ شروع کنند . عدم - به طور قابل‌توجهی کاهش یافت در حالی که مجبور به شمارش معکوس در هر دو شرایط بود ، با این حال ، sleepwalkers یک سرعت پیاده‌روی مشابه را در هر دو شرایط حفظ کرده ، و ارتباط قوی بین sleepwalking و کنترل خودکار حرکت ، نه در طول ساعات شبانه of ، بلکه در طول بیداری کامل را نشان می‌دهد . علاوه بر این ، sleepwalkers در تشخیص تغییرات در بازخورد واقعیت مجازی به هنگام مواجهه با کار محاسباتی ذهنی ، دقیق‌تر بودند .

EPFL neuroscientist اولاف Blanke می‌گوید : " ما دریافتیم که sleepwalkers در همان سرعت ، با همان دقت پیشین ، به راه رفتن ادامه می‌دهد و از حرکات آن‌ها نسبت به غیر - آگاهی بیشتری دارد . این توانایی ممکن است به یک مزیت چند وظیفه‌ای برای sleepwalkers در هنگام بیداری تبدیل شود . در حال حاضر somnambulism یا sleepwalking در حال حاضر بین ۲ تا ۴ درصد بزرگسالان و بیش از ۱۰ درصد از کودکان را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد .
منبع سایت علم روز

یکشنبه 30 دی 1397
بؤلوملر :