بحث و نتیجه‌گیری : یافته‌های ما نشان می‌دهد , " یافته‌های ما نشان می‌دهد که کلسیم و ویتامین d با یا بدون چربی , باعث بهبود دانسیته استخوانی در بیماران مبتلا به صرع می‌شود . در گروه پلاسبو , 5 شکستگی مهره‌ای جدید مشاهده شد . افزودن مکمل آهن به مکمل‌ها , پیش‌گیری از شکستگی‌های جدید در این گروه از جانبازان است . "
لازم به ذکر است که درمان با داروهای بی‌هوشی باید به مدت ۵ سال محدود باشد تا عوارض جانبی ناشی از استفاده طولانی‌مدت از این گروه از داروها از جمله استخوان فک و شکستگی استخوان ران را کاهش دهد. پژوهشگران مطالعات آینده خودکارآمدی و ایمنی را با استفاده طولانی‌مدت از دارو در بیماران مبتلا به صرع توصیه می‌کنند . موفقیت در تشخیص اثر درمان صرع
منبع :
هالووی سلطنتی , دانشگاه لندن
خلاصه :
پنجاه سال بعد از اینکه والپروات اولین بار کشف شد , تحقیقات منتشر شده درباره نحوه کار دارو برای جلوگیری از پیشرفت صرع منتشر شد .
چند سال بعد از اینکه والپروات اولین بار کشف شد , تحقیقی که امروز در مجله منتشر شد , گزارش داد که چگونه دارو برای جلوگیری از پیشرفت صرع کار می‌کند .
والپروات ( ترکیب‌های مختلف در سراسر جهان ) یکی از مهم‌ترین درمان‌های شناخته‌شده برای صرع می‌باشد . این اولین درمان موثر برای صرع بود که توسط یک گروه از دانشمندان فرانسوی اتفاق افتاد . در هزاران آزمایش بعدی , حیوانات مورد استفاده قرار گرفته‌اند تا بررسی کنند که چگونه والپروات بدون موفقیت انجام می‌شود . دانشمندان هالووی و کالج دانشگاهی لندن هم اکنون مشخص کرده‌اند که چگونه در مغز , با استفاده از یک آمیب ساده , حملات والپروات در مغز را مسدود کرده‌اند .
پروفسور رابین ویلیامز از دانشکده علوم زیستی در رویال هالووی گفت : " کشف این که چگونه والپروات در ابتدا با استفاده از سیستم عصبی اجتماعی انجام می‌شود و سپس با استفاده از مدل‌های پذیرفته‌شده تشنج , کاربرد موفقیت‌آمیز آزمایش غیر حیوانی در تحقیقات پزشکی را برجسته می‌کند. "
پروفسور متیو واکر از موسسه عصب‌شناسی در دانشگاه لندن گفت : " والپروات سدیم یکی از موثرترین داروهای ضد صرع در بسیاری از افراد مبتلا به صرع است , اما استفاده از آن به صورت عوارض جانبی محدود شده‌است . " درک مکانیسم والپروات اولین قدم برای توسعه داروهای موثرتر است که بسیاری از اثرات جانبی والپروات را ندارند .
مطالعه ما همچنین نشان داد که کاهش یک ماده شیمیایی خاص در مغز در شروع تشنج باعث افزایش فعالیت تشنجی می‌شود . این امر پیامدهای مهمی برای شناسایی علل زمینه‌ای دارد . "
ارتباط مغز می‌تواند نتایج جراحی صرع را پیش‌بینی کند
منبع :
کیس وسترن رزرو
خلاصه :
یک اکتشاف می‌تواند به بیماران صرعی راهنمایی ارزشمندی در مورد شانس آن‌ها برای بهبود علایم از طریق جراحی ارائه دهد .
یک اکتشاف از کیس وسترن رزرو و محققان کلینیک کلیولند می‌توانند به بیماران صرعی راهنمایی ارزشمندی در مورد شانس آن‌ها برای بهبود علایم از طریق جراحی ارائه کنند .
پروفسور روبرتو فرناندز , استادیار و همکارانش یک روش جدید و بسیار دقیق برای تعیین دقیق اینکه بخش‌هایی از مغز از این بیماری رنج می‌برند , شناسایی کرده‌اند . این اطلاعات می‌تواند به بیماران و پزشکان اطلاعات بهتری در مورد اینکه عمل جراحی لوب گیجگاهی می‌تواند نتایجی را که به دنبال آن هستند فراهم کند .

حکیم جانوف , نویسنده ارشد این روزنامه , گفت : " تحلیل فعالیت عصبی در بخش موقتی به ما این امکان را می‌دهد که تعیین کنیم که آیا بیمار است یا خیر و بنابراین , آیا حذف آن با جراحی برای بیمار مفید خواهد بود . " از نظر دقت و کارایی روش تحلیل ما نسبت به روش‌های موجود بهبود قابل‌توجهی دارد . "
منبع سایت علم روز

جمعه 28 دی 1397
بؤلوملر :