این تیم در حال حاضر نرم‌افزاری را ایجاد کرده‌است که می‌تواند در مورد the فعالیت الکتریکی عادی و توقیف ثبت‌شده پس از تشخیص ، اطلاعات کسب کند . سپس فرآیند یادگیری این امکان را به نرم‌افزار می‌دهد تا زمانی که یک حمله دیگر ممکن است براساس الگوهای مشخص‌شده اتفاق بیفتد ، پیش‌بینی کند . در نهایت ، یک دستگاه قابل‌حمل با الکترودهای مجزا ، که احتمالا ً تحت یک کلاه یا کلاه فرسوده شده ، از این الگوریتم برای دادن هشدار اولیه به بیمار در مورد حمله قریب‌الوقوع استفاده می‌کند . این کار به آن‌ها این امکان را می‌دهد که اگر رانندگی کنند و یا در غیر این صورت از وضعیت خطرناک خارج شوند و قبل از شروع حمله به یک محیط امن بروند .
این مطالعه تایید می‌کند : " نتایج تجربی ما نشان داد که طرح پیش‌بینی انطباقی می‌تواند به کارایی پیش‌بینی بهتری نسبت به یک مدل تصادفی و سیستم non دست یابد .
کلسیم ، ویتامین D ، چگالی استخوان را در بیمارانی که داروهای antiepileptic مصرف می‌کنند ، افزایش می‌دهد.
مبدا :
ویلی
خلاصه :
یک آزمایش بالینی ، تصادفی و تصادفی کنترل‌شده ، گزارش می‌دهد که کلسیم و مکمل ویتامین D چگالی استخوان را در گروهی از سربازان کهنه‌کار مرد مبتلا به صرع که به صورت مزمن با داروهای antiepileptic درمان می‌شدند ، افزایش می‌دهد . این نتایج نشان می‌دهند که risedronate ، a ، ممکن است به جلوگیری از شکستگی ستون فقرات در هنگام گرفته شدن با کلسیم و مکمل ویتامین D کمک کند .
یک آزمایش بالینی ، تصادفی و تصادفی کنترل‌شده ، گزارش می‌دهد که کلسیم و مکمل ویتامین D چگالی استخوان را در گروهی از سربازان کهنه‌کار مرد مبتلا به صرع که به صورت مزمن با داروهای antiepileptic ( AED ) برخورد می‌کردند ، افزایش می‌دهد . نتایج منتشر شده در Epilepsia ، نشریه انجمن بین‌المللی ضد صرع ( ILAE ) ، پیشنهاد می‌کنند که risedronate ، a ، می‌تواند به جلوگیری از شکستگی ستون فقرات در هنگام گرفته شدن با کلسیم و مکمل ویتامین D کمک کند .
بسیاری از بیماران مبتلا به صرع ، نیاز به داشتن یک AED مزمن از قبیل phenytoin ، phenobarbital ، carbamazepine ، primidone ، و valproate به تنهایی یا ترکیبی از حملات کنترل دارند . شواهد پزشکی زیادی وجود دارد که گزارش می‌دهند AED ها ممکن است کاهش استخوان را تسریع کنند و خطر شکستگی‌های osteoporotic را افزایش دهند. در واقع ، مطالعات قبلی نشان داد که بیش از ۵۰ % از بزرگسالان مبتلا به صرع که از AED ها استفاده می‌کنند ، جرم استخوان در باسن یا ستون فقرات خود را کاهش دادند و خطر شکست کلی بیماران مبتلا به صرع در نظر گرفته می‌شود که بزرگ‌تر از جمعیت نرمال باشد .
دکتر آنتونیو Lazzari با سیستم مراقبت‌های بهداشتی بوستون در ماساچوست توضیح می‌دهد : " استفاده طولانی‌مدت AED ها همراه با از دست دادن جرم استخوان و افزایش خطر پوکی استخوان است " .
آزمایش پیش‌گیری از مواد مخدر و پوکی استخوان ، یک آزمایش تصادفی دو ساله ، آزمایش بالینی دو ساله ، آزمایش بالینی ۸۰ سرباز مرد مبتلا به صرع بود که برای حداقل دو سال تحت درمان قرار گرفتند . تمامی شرکت کنندگان مکمل‌های غذایی و ویتامین D دریافت کردند و از نظر risedronate یا placebo تصادفی بودند . موضوعات مربوط به کل بدن ، کفل ، و ستون فقرات استخوان ستون فقرات در سطح پایه ، یک سال و دو سال بعد از نام‌نویسی خود ، مورد ارزیابی قرار گرفتند .

خصوصیات پایه موضوعات مشابه و ۵۳ بیمار دوره تحصیلی دو ساله را به اتمام رساندند . بهبود قابل‌توجه در تراکم استخوان در مقایسه با سطح پایه در ۶۹ درصد و ۷۰ درصد بیماران در گروه دارویی و فعال دارو مشاهده شد . بیماران مبتلا به risedronate ، افزایش قابل‌توجهی در چگالی استخوان در ستون فقرات نشان می‌دهند ، در حالی که در این گروه در گروه دارونما استفاده شده‌است .
منبع سایت علم روز

جمعه 28 دی 1397
بؤلوملر :