محققان می‌گویند که این یافته‌ها می‌تواند منجر به استراتژی‌های جدید درمان و راه‌های جدید برای تشخیص زودهنگام اوتیسم شود . اختلال طیفی اوتیسم یک وضعیت neurodevelopmental است که تقریبا ً در ۸۸ کودک تاثیر دارد .
Kaustubh Supekar از دانشکده پزشکی دانشگاه استنفورد و همکارش Vinod Menon's با هدف توصیف ارتباط مغزی کامل در کودکان ، گفت : " مطالعه ما به یکی از گرم‌ترین پرسش‌ها در زمینه تحقیقات اوتیسم می‌پردازد و با استفاده از یکی از بزرگ‌ترین و most داده‌های تصویربرداری عصبی کاربردی کودکان ، نشان می‌دهیم که مغز کودکان مبتلا به اوتیسم به طرقی مرتبط هستند که مربوط به شدت اختلال اجتماعی هستند که توسط این کودکان به نمایش گذاشته می‌شوند ."
در گروه دوم گزارش‌های سلول ، رالف - Axel مولر و همکارانش در دانشگاه ایالتی سن دیگو به طور خاص بر مناطق مجاور مغز متمرکز شده‌اند تا افزایش غیرمعمول ارتباطات بین نوجوانان را با تشخیص اختلال طیف اوتیسم پیدا کنند . این ارتباط که تیم او به ویژه در مناطق مغز مشاهده کرده‌است که دید را کنترل می‌کنند نیز به شدت نشانه‌ها مرتبط است .
مولر گفت : "یافته‌های ما از وضعیت خاص سیستم بصری در کودکان با بار نشانه‌های سنگین‌تر حمایت می‌کند " و اشاره کرد که همه شرکت کنندگان در این مطالعه " عملکرد عالی " با IQs بالای ۷۰ را در نظر گرفتند . او می‌گوید که اقدامات اتصال داخلی در پوسته را می‌توان به عنوان کمک به تشخیص مورد استفاده قرار داد که امروزه صرفا ً براساس معیارهای رفتاری است .
برای Supekar و Menon ، این دیدگاه جدید از مغز اوتیسمی این امکان را بوجود می‌آورد که داروهای صرع می‌تواند برای درمان اوتیسم استفاده شود .
Menon گفت : " یافته‌های ما نشان می‌دهد که عدم تعادل تحریک و مهار در مدارهای مغزی محلی می‌تواند کمبودهای ادراکی و رفتاری مشاهده‌شده در اوتیسم را بوجود آورد . " این عدم تعادل نشانه بیماری صرع است و ممکن است توضیح دهد که چرا کودکان مبتلا به اوتیسم اغلب دچار صرع می‌شوند .
Supekar گفت : " با توجه به این مشاهدات ، ممکن است خیلی بعید به نظر برسد که داروهای موجود مورد استفاده برای درمان صرع می‌تواند در درمان اوتیسم به طور بالقوه مفید باشد ."
با پیش‌بینی تسخیر به دست می‌آید
مبدا :
ناشران Inderscience
خلاصه :
دستگاهی که می‌تواند پیش‌بینی کند که یک فرد مبتلا به صرع می‌تواند در آینده دچار حمله صرع باشد ، به لطف توسعه نرم‌افزار توسط محققان در ایالات‌متحده ، یک گام به واقعیت نزدیک‌تر است .
دستگاهی که می‌تواند پیش‌بینی کند که یک فرد مبتلا به صرع می‌تواند در آینده دچار حمله صرع باشد ، به لطف توسعه نرم‌افزار توسط محققان در ایالات‌متحده ، یک گام به واقعیت نزدیک‌تر است . قرار است جزئیات مربوط به نشریه بین‌المللی استخراج اطلاعات و بیوانفورماتیک منتشر شود .
پیش‌بینی صرع یک هدف پزشکی مهم برای بسیاری از افراد مبتلا به صرع و اختلالات عصبی مرتبط است . دارو برای کنترل مصادره در دسترس است ، اما راهی برای تعیین پیش از وقوع حمله ممکن است به افراد اجازه دهد در زندگی عادی زندگی کنند ، وسایل نقلیه را برانند و با ماشین‌آلات خطرناک کار کنند ، ایمن در دانشی که آن‌ها می‌دانند چه زمانی یک حمله رخ می‌دهد و آن‌ها می‌توانند به مقدار زیادی از روش harm's خارج شوند .

Shouyi وانگ از دپارتمان مهندسی سیستم‌های صنعتی و تولید ، در دانشگاه تگزاس در آرلینگتون ، آرلینگتون و استفان وانگ از دانشگاه پزشکی و دندان‌پزشکی نیوجرسی ، در New توضیح می‌دهند که الگوریتم ‌های پیش‌بینی حمله صرع فعلی نیازمند دانش قبلی از الگوهای پیش از توقیف patient's ( EEG ) هستند . این امر معمولا ً آن‌ها را به طور کامل غیر عملی می‌کند زیرا EEGs پیش از توقیف به ندرت در جزئیات یا تعداد لازم موجود هستند .
منبع سایت علم روز

جمعه 28 دی 1397
بؤلوملر :