تحقیق - - اولین مورد استفاده از موارد مورد تایید کالبد شکافی برای بررسی اثرات بلند مدت آسیب‌های سر - - از یک همبستگی پشتیبانی می‌کند که تنها می‌تواند در مطالعات قبلی مورد بررسی قرار گیرد ، که روش‌های تشخیصی قطعی نداشتند .
تحلیل بیش از ۲۱۰۰ پرونده نشان داد که افرادی که آسیب مغزی ناشی از ضربه را متحمل شده‌اند ( TBI ) با از دست دادن آگاهی بیشتر از پنج دقیقه به طور متوسط ۲ / ۲ سال زودتر از کسانی که TBI را تجربه نکرده بودند دچار زوال عقل شدند .
یافته‌ها در میان نگرانی عمومی در رابطه با ایمنی ورزش‌های برخوردی مانند فوتبال ، عمدتا ً ناشی از افشای این موضوع هستند که برخی بازیکنان سابق NFL ممکن است آسیب دائمی به مغز خود از تاثیرات مکرر سر داشته باشند . اما نویسندگان مطالعه به آن‌ها هشدار می‌دهند که هنوز هم فرآیندهای ویژه‌ای را که TBI به نظر می‌رسد با بیماری Alzheimer's مرتبط باشد ، نمی‌دانند و قادر نیستند در موارد انفرادی پیش‌بینی کنند که احتمال بیشتری دارد که دچار زوال عقل در زندگی شوند .
TBI و آلزایمر
دکتر "مونرو " ، که سرپرستی این مطالعه را بر عهده دارد ، گفت : " ما باید آگاه باشیم که آسیب مغزی یک عامل خطر است ، اما والدین می‌توانند کودکان خود را از ورزش دور نگه دارند ، زیرا آن‌ها می‌ترسند که ضربه مغزی منجر به زوال عقل شود ."
مطالعه انجام‌شده در عصب روان‌شناسی ، با مطالعات قبلی در خصوص درجه ارتباط ، با برخی از گزارش‌های تاریخ TBI می‌تواند شروع of را تا نه سال تسریع کند و تحقیقات دیگری که هیچ ارتباطی بین این دو را نیافته اند ، متفاوت است . با این حال ، آن مطالعات از روش‌های کم‌تر قطعی برای تشخیص جنون استفاده کردند ، که این امکان را افزایش می‌دهد که داده‌های بیمارانی که مبتلا به بیماری Alzheimer's هستند را شامل شود .
تحقیقات بیشتری برای پاسخ به سوالات متعددی که توسط یافته‌های جدید مطرح نشده اند ، از جمله آنچه که در طی یک TBI رخ می‌دهد که ممکن است بعدا ً در طول زندگی برای برخی افراد نقش داشته باشد، چه عوامل دیگری نقش بازی می‌کنند و چه کسی بیش‌ترین آسیب را دارد . دانشمندان تصور می‌کنند که التهاب در مغز به دنبال a رخ می‌دهد ، که ممکن است صحنه را برای توسعه بعدی of تنظیم کند ، و عوامل ژنتیکی دیگر و عوامل ناشناخته و عوامل خطر احتمالا ً درگیر هستند .
اما حل این اسرار ممکن است چند دهه طول بکشد و فقدان تاریخچه دقیق ‌تری که در بسیاری از بیماران نگهداری می‌شود را به خود اختصاص دهد . دکتر Cullum گفت که اغلب محققان بالینی سوابق آسیب‌های مغزی کامل را بر روی شرکت کنندگان خود ثبت نکرده اند ، که این توانایی دانشمندان را در ترسیم نتیجه‌گیری‌های عمیق در مورد این که چگونه ممکن است بر تعدادی از شرایط عصبی و عصبی تاثیر بگذارد ، محدود کرده‌است .
پیشرفت‌هایی در این جبهه حاصل شده‌است . در ارتباط با دکتر Cullum ، محققان دیگر از موسسه مغز O ' Donnell در مطالعاتی دست دارند که ممکن است به آشکار کردن نقش آسیب مغزی در شرایط دیگر مانند افسردگی کمک کنند و دانشمندان را قادر به ارزیابی میزان شیوع بیماری‌های دامی به عنوان سن شرکت‌کنندگان مطالعه کنند . به علاوه ، شروع به جمع‌آوری تاریخ‌های مربوط به ضربه مغزی در ۳۲۰۰۰ نفر از ورزش‌کاران خود کرده‌است .
دکتر Cullum گفت : " اما ما باید ۴۰ تا ۵۰ سال صبر کنیم تا این ورزش‌کاران دانشگاهی در دهه ۶۰ و ۷۰ سالگی به تحصیل بپردازند و نتیجه را بدانند . ما اکنون به محققین نیاز داریم تا این اطلاعات را به عنوان بخشی از مطالعات روتین خود جمع‌آوری کنند . تا زمانی که جزئیات بیشتری داشته باشیم ، تنها چیزی که می‌توانیم به آن نگاه کنیم همبستگی هستند ."
شروع بیماری Alzheimer's : اهمیت سابقه خانوادگی
مبدا :
دانشگاه مک گیل
خلاصه :

یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که فرد به سنی می‌رسد که در آن والد آن‌ها اولین نشانه‌های of را نشان می‌دهد ، بیشتر احتمال دارد که they بر روی plaques داشته باشند، علت کاهش شناختی مرتبط با این بیماری در مغز آن‌ها .
منبع سایت علم روز

سه شنبه 25 دی 1397
بؤلوملر :