تنوع ژنتیکی که به پلی مورفیسم مشهور است، روی یک ژن دخیل در فعال‌سازی هورمون تیروئید تاثیر می‌گذارد و عموما ً رخ می‌دهد ؛ تقریبا ً نیمی از جمعیت carriers این پلی مورفیسم هستند . این مطالعه نشان داد که آمریکایی‌های آفریقایی با این پلی مورفیسم در حدود ۳۰ درصد بیشتر احتمال دارد که بیماری Alzheimer's را بیشتر از آمریکایی آفریقایی‌تبار بدون پلی مورفیسم ژنتیکی توسعه دهند . در حالی که در آمریکایی‌های اروپایی ، این ژن wasn't با افزایش ریسک Alzheimer's همراه است . این هم یکی از juxtaposition است .
این همبستگی فقط در آفریقایی - آمریکایی‌ها نشان داده می‌شود . دکتر الیزابت McAninch ، نویسنده و استادیار بخش غدد و متابولیسم در راش گفت : " ما ایده‌هایی داریم اما مطمئن نیستیم که چرا . "
اکتشاف در تحقیقاتی که با غده تیرویید آغاز شد ، پیچیده شده‌است .
این کشف آخرین چرخش در تحقیقاتی بود که سال‌ها پیش در بخش Rush's endocrinology تحت رهبری دکتر آنتونیو Bianco ، متخصص thyroid و مدیر مطالعات حاضر آغاز شد . endocrinologists به عدم تعادل هورمونی کمک می‌کنند که موجب مشکلات سلامتی می‌شود .
پلی مورفیسم پلی مورفیسم یک آنزیمی را آلوده می‌کند که hormones تیروئید را فعال می‌سازد . آنزیم بسیار مهم است زمانی که بیمارانی با شرایطی به نام hypothyroidism را در نظر بگیرید ، که زمانی رخ می‌دهد که هورمون غده تیرویید در غده تیرویید تولید می‌شود . در اغلب موارد ، این شرایط را می‌توان با روش استاندارد درمان for ، دارویی به نام levothyroxine کنترل کرد . با این حال ، حدود ۱۵ درصد بیماران مبتلا به levothyroxine به طور مداوم می‌گویند که این بیماری به آن‌ها کمک می‌کند تا احساس بهتری داشته باشند.
نمی‌دانستند که چه چیزی پشت این گزارش‌ها بود، McAninch و همکارانش در راش پیش از این به دست اهدا کرده بودند و بافت مغزی را از دانشگاه " میامی مغز " گرفته بودند که در زمان مرگ ، جوان و سالم بودند بدون اینکه مشکلات تیروئیدی برایشان مشخص شود، تا ببینند آیا ممکن است هیچ گونه سرنخی پیدا کنند یا خیر. در کمال تعجب ، مغز اهدا کنندگان سالم که این پلی مورفیسم را انجام می‌دهند ، نشانگرهای زیستی را که به عنوان نقشی در بیماری‌های خفیف مغز ایفا می‌کنند ، به نمایش گذاشتند .
McAninch به خاطر می‌آورد : " این برای ما یک شوک بود و سزاوار بررسی بیشتر بود. "
پژوهشگران پس از آن اطلاعات مربوط به مطالعات طولانی‌مدت آلزایمر را دریافت کردند .
پس از آن ، endocrinologists از محققان راش who که در مسائل مربوط به مغز پیر تخصص داشتند درخواست کمک کرد و گروه توسعه‌یافته برای کار با داده‌های سه دوره بلند مدت که در راش از سال ۱۹۹۳ تا ۲۰۱۲ انجام شد شروع به کار کرد .
گروه chap شامل ۳۶۵۶ شرکت‌کننده است که ۲۳۲۱ نفر از آن‌ها آمریکایی آفریقایی‌تبار هستند که برای بیش از ۱۸ سال آزمون شناختی دریافت کرده‌اند . در ROS و MAP ، ۱، ۷۰۷ شرکت کنندگان آمریکایی بدون دلیل شناخته شدند و ارزیابی‌های سالانه داشتند .
دوباره ، McAninch و همکارانش نیز به هم‌کاری با دانشگاه بانک مغز میامی ادامه دادند تا بافت مغزی را از اهدا کنندگان جوان و سالم آفریقایی آمریکایی به دست آورند و مطالعه کنند .
McAninch گفت : " با استفاده از داده‌های chap ، که هم شرکت کنندگان آمریکایی و هم شرکت کنندگان آمریکایی اروپایی دارند ، این پیامد منحصر به فرد ، خودش را آشکار کرد ."
سوالاتی باقی می‌ماند که باید در مطالعات آینده پاسخ داده شود .
McAninch اظهار داشت که اقلیت‌ها تمایل دارند در تحقیقات پزشکی به طور کلی مورد بررسی قرار گیرند و به طور خاص باید مطالعات بزرگ‌تر از آمریکایی‌های آفریقایی برای ارزیابی خطر Alzheimer's وجود داشته باشد . وی می‌گوید : " قدرت این مطالعه به منابع شگفت انگیزی که ما در این سه گروه در اینجا در Rush داریم ، می‌شود ، جایی که ما توانستیم به تفاوت‌های بین آمریکایی‌ها و آمریکایی‌ها و آمریکایی‌ها نگاه کنیم . "

McAninch می‌گوید که تیم تحت رهبری راش پیش از این در حال برنامه‌ریزی برای تحقیق بعدی است ، McAninch می‌گوید : " تلاش برای درک اینکه چرا آفریقایی‌ها این خطر را دارند ، در حالی که آمریکایی‌ها - آمریکایی‌ها این کار را نمی‌کنند ."
منبع سایت علم روز

سه شنبه 25 دی 1397
بؤلوملر :