ترکیب گیاهی می‌تواند نقشی کلیدی در بیماری Alzheimer's داشته باشد .
مبدا :
انجمن شیمی آمریکا
خلاصه :
یک ترکیب در beets که سبزی متمایز آن را به سبزی می‌دهد می‌تواند به کاهش تجمع پروتیین‌های misfolded در مغز کمک کند ، فرآیندی که با بیماری Alzheimer's مرتبط است . دانشمندان می‌گویند که این می‌تواند منجر به توسعه مواد مخدر شود که می‌تواند برخی از اثرات بلند مدت بیماری را کاهش دهد، عامل اصلی زوال عقل .
یک ترکیب در beets که رنگ قرمز متمایزی را به سبزی می‌دهد ، در نهایت می‌تواند به کند شدن تجمع پروتیین‌ها در مغز کمک کند ، فرآیندی که با بیماری Alzheimer's مرتبط است . دانشمندان می‌گویند که این کشف می‌تواند منجر به توسعه مواد مخدر شود که می‌تواند برخی از اثرات بلند مدت این بیماری ، عامل اصلی زوال عقل را کاهش دهد .
محققان امروز در نمایشگاه بین‌المللی ۲۵۵th & در نمایشگاه انجمن شیمی آمریکا ( ACS ) کار خود را ارائه می‌دهند .
لی در روز ۳۰ ژوئن گفت : " داده‌های ما نشان می‌دهند که betanin ، ترکیبی در عصاره چغندر ، به عنوان بازدارنده واکنش‌های شیمیایی خاص در مغز که در پیشرفت بیماری Alzheimer's دخیل هستند را نشان می‌دهد ، اما امیدواریم که یافته‌های ما دیگر دانشمندان را تشویق کند تا ساختارهایی شبیه to را پیدا کنند که می‌توانند برای کسانی که از این بیماری رنج می‌برند ، زندگی کنند ."
بنا بر اعلام موسسه ملی پیری ، بیش از ۵ میلیون آمریکایی مبتلا به بیماری Alzheimer's هستند . میزان شیوع آن با سنی افزایش می‌یابد که یکی از آن‌ها در ۱۰ آمریکایی ۶۵ سال سن دارد و یکی از آن‌ها در سن ۸۵ سالگی است . دانشمندان هنوز در تلاش هستند تا علت این اختلال در مغز پیشرو و برگشت‌ناپذیر را دریابند . اما یک مظنون اصلی بتا - amyloid ، یک تکه پروتیین چسبنده ، یا پپتید است که در مغز جمع می‌شود و ارتباط بین سلول‌های مغز به نام نورون‌ها را مختل می‌کند . بیشتر این آسیب رخ می‌دهد ، که در آن بتا - amyloid به فلزات مانند آهن یا مس می‌چسبد . این فلزات ممکن است باعث ایجاد پپتید آنتی amyloid به misfold شوند و به صورت توده‌هایی که می‌توانند التهاب و اکسیداسیون را افزایش دهند - - فرآیندی شبیه به زنگ‌زدگی - - در نورون‌های مجاور ایجاد کنند و در نهایت آن‌ها را بکشند .
تحقیقات قبلی انجام‌شده توسط دانشمندان دیگر حاکی از آن است که عصاره beetroot می‌تواند جریان اکسیژن را به مغز فرسوده بهبود بخشد و احتمالا ً عملکرد شناختی را بهبود بخشد . ساختمان در این اثر ، مینگ ، دارل کول Cerrato و همکارانش در دانشگاه جنوب فلوریدا می‌خواستند بفهمند که آیا betanin ، یک ترکیب چغندر که در رنگ‌هایی تجاری استفاده می‌شود که به آسانی به فلزات می‌چسبد ، می‌تواند اثرات مس روی amyloid را مسدود کند و به نوبه خود از misfolding این پپتید و اکسیداسیون نورون‌ها جلوگیری کند .
در مطالعات آزمایشگاهی ، محققان یک سری آزمایش‌ها شامل ۳ ، ۵ دی - tert - بوتیل tert ، یا DTBC انجام دادند که به عنوان ماده‌ای برای ردیابی شیمی اکسیداسیون استفاده می‌شود . دانشمندان با استفاده از spectrophotometry قابل‌رویت ، واکنش اکسیداتیو of را در زمانی که در معرض دید بتا - amyloid قرار گرفتند ، بتا - amyloid به مس و بتا - bound متصل به مس در ترکیبی حاوی betanin اندازه‌گیری کردند .
بر خلاف میل خود ، amyloid به علت amyloid کمی و یا هیچ اکسیداسیون of رخ می‌دهد . با این حال ، همانطور که انتظار می‌رفت ، amyloid - به مس ، اکسیداسیون شدید DTBC را القا می‌کند . اما وقتی betanin به ترکیب بتا - بتا - amyloid اضافه شد ، محققین دریافتند که اکسیداسیون تا حدود ۹۰ درصد کاهش‌یافته و نشان می‌دهد که misfolding از پپتید به طور بالقوه سرکوب شده‌است .

Cerrato می‌گوید : " ما می‌گوییم که betanin the را کاملا ً متوقف می‌کند، اما می‌توانیم بگوییم که این امر اکسیداسیون را کاهش می‌دهد و شاید حتی به این نکته اشاره کنیم که ترکیب Less بتا را کاهش می‌دهد ، که اعتقاد بر این است که عامل نهایی of است .
منبع سایت علم روز

سه شنبه 25 دی 1397
بؤلوملر :