گابریل روبیو ، دانشیار دانشگاه Complutense در مادرید ، گفت : " حدود ۵۰ درصد از بیماران الکلی اختلالات روانی دارند که عبارتند از impulsivity pathological . " با این حال ، تعداد کمی از مطالعات ، معیارهای رفتاری impulsivity را در گروه‌های محلی الکلی مختلف مورد بررسی قرار داده‌اند که این امر می‌تواند اثرات مهم درمان و relapse را داشته باشد .
روبیو گفت : " اختلالات شخصیتی گروه B شامل رفتارهای دراماتیک و نامنظم هستند و دو اختلال شخصیتی B که در نمونه‌های الکلی یافت می‌شوند ، شخصیت مرزی و اختلالات شخصیتی ضد اجتماعی هستند .
بر این اساس ، آن‌ها مطالعه خود را برای ارزیابی این که آیا بیماران الکلی با اختلال شخصیت مرزی ، الگوی رفتاری مشابه of رفتاری را به عنوان بیمار الکلی با اختلال شخصیت ضداجتماعی نشان می‌دهند ، طراحی کردند .
روبیو و همکارانش دو گروه را معاینه کردند : ۲۴۷ مرد الکلی که از دو مرکز درمانی به کار گرفته شده‌اند ، و ۹۶ مرد غیر مادی که از افراد جامعه که با سن و سال تحصیلی همخوانی دارند ، مورد سو استفاده قرار می‌گیرند . محققان کنترل بازدارنده را اندازه‌گیری کردند و توجه پایدار ، قابلیت واکنش سریع ، و توانایی برای تاخیر در پاداش را برای همه شرکت کنندگان ارزیابی کردند .
روبیو گفت : " نتایج ما نشان داد که الکلی‌های مبتلا به شخصیتی B ناتوانی بیشتری برای به تاخیر انداختن خشنودی بیشتر از کنترل موضوعات سالم نشان می‌دهند . ما می‌توانیم فرض کنیم که این موضوع خیلی زود عود خواهد کرد ."
روبیو گفت : " دومین یافته شامل افراد الکلی با اختلالات شخصیتی B است که نقص بیشتری در کنترل بازدارنده نشان می‌دهند . به عبارت دیگر ، هنگامی که یک عمل آغاز شده‌است ، مانند نوشیدن اولین نوشیدنی ، او دچار مشکلاتی خواهد شد ، به این معنی که او نمی‌تواند از نوشیدن دست بکشد ."
روبیو گفت که این یافته‌ها حاکی از آن است که درک سنتی اعتیاد به الکل و رفتارهای آنی ممکن است نیاز باشد تا مورد تجدید نظر قرار گیرد . برنامه‌هایی که بر پاداش‌های فوری برای پرهیز تاکید دارند ممکن است شانس بهتری برای موفقیت با اختلال شخصیت ضداجتماعی داشته باشند . در مقابل ، مداخلات درمانی و دارویی که بر کنترل رفتار تمرکز دارند ، ممکن است برای افراد مبتلا به اختلالات شخصیتی مرزی بهتر عمل کنند ."
نتایج در شماره نوامبر الکل اعتیاد به الکل : تحقیقات بالینی & منتشر می‌شوند .
مراقبت از اختلال شخصیت مرزی با توجه به اختلالات روانی
مبدا :
به لک ول با مسئولیت محدود .
خلاصه :
هشتاد درصد از پرستاران روانی افراد مبتلا به اختلال شخصیت مرزی را باور دارند - - یک بیماری روانی جدی که در حدود ۵۰ بزرگ‌سال را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد - - مراقبت‌های ناکافی دریافت می‌کنند . محققان دریافتند که بیش از یک چهارم از پرستاران بررسی شده ، تماس روزانه با بیماران بی‌پی دی داشتند ، با این حال تنها سه درصد حتی حداقل آموزش پس از فارغ‌التحصیلی را در بی‌پی دی دریافت کرده بودند .

با توجه به موضوع ماه اکتبر مجله روان‌پزشکی و بهداشت روانی ، هشتاد درصد از پرستاران روان‌پزشکی بر این باورند که افراد با اختلال شخصیت مرزی ( بی‌پی دی ) ، علی‌رغم این واقعیت که یک نفر از بزرگسالان از این وضعیت رنج می‌برند ، مراقبت‌های ناکافی دریافت می‌کنند .
منبع سایت علم روز

یکشنبه 23 دی 1397
بؤلوملر :