واکنش‌های احساسی : واکنش‌های عاطفی در کارکنان
مبدا :
درمان بیماری
خلاصه :
روشی که کارکنان بخش مراقبت حرفه‌ای از نظر عاطفی به بیمار سو استفاده از مواد و اختلالات شخصیتی پاسخ می‌دهند به نوع اختلال بستگی دارد . این ایده که واکنش‌های عاطفی یک فرد حرفه‌ای به بیمار او ممکن است نقش مهمی در درمان روان‌درمانی داشته باشد ، به کار زیگموند فروید ( زیگموند فروید ) باز می‌گردد .
یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که روشی که کارکنان بخش بهداشت و درمان با اختلالات شخصیتی به بیماران آزار و اذیت جنسی واکنش می‌دهند ، به نوع اختلال بستگی دارد .
Birgitte Thylstrup و Morten هسن از دانشگاه آرهوس ، مرکز الکل و تحقیقات دارویی ، در کپنهاگ ، دانمارک توضیح می‌دهند که در حالی که تحقیقات قبلی نشان داده‌اند که رفتار ضد اجتماعی و ضداجتماعی در بیماران می‌تواند بر چگونگی مدیریت آن‌ها تاثیر بگذارد ، هیچ مطالعات قبلی تمایز بین طیف کامل اختلالات شخصیتی مختلف و تاثیرات آن‌ها بر کارکنان مراقبت‌های بهداشتی حرفه‌ای را بررسی نکرده است .
این ایده که واکنش‌های عاطفی یک فرد حرفه‌ای به بیمار او ممکن است نقش مهمی در درمان روان‌درمانی داشته باشد ، به کار زیگموند فروید ( زیگموند فروید ) باز می‌گردد . او واژه " countertransferance " را برای توصیف این مشاهده ابداع کرد که تاثیر patient's بر احساسات ناخودآگاه analyst's ممکن است با رفتار patient's تداخل داشته باشد .
به منظور آزمایش این که آیا این فرضیه مربوط به تعامل بین متخصصان سلامت و بیماران سو مصرف مواد است ، محققان از اعضای کارکنان خواسته‌اند تا فهرستی از واکنش‌های عاطفی به بیماران خود را تکمیل کنند . concomitantly ، بیماران ، که اغلب مردان در سنین سی‌سالگی هستند ، از آن‌ها خواسته شد تا پرسشنامه اختلال شخصیت را تکمیل کنند .
سپس محققان سعی کردند مشخص کنند که آیا همبستگی بین واکنش‌های احساسی گزارش‌شده توسط کارکنان و نوع اختلال شخصیت در بیمار وجود دارد یا خیر .
به طور غیر منتظره ، آن‌ها دریافتند که بیمارانی با ویژگی‌های اختلال شخصیت ضداجتماعی احساس فاصله در carers را القا می‌کنند . به طور شگفت‌انگیز ، احساس کمکی می‌تواند توسط افراد با ویژگی‌های اختلال شخصیت اجتنابی ایجاد شود .
" بیمار مبتلا به اختلال شخصیتی ضداجتماعی ، گرایش به فریبکار و aggressive دارد . از سوی دیگر ، بیمار مبتلا به اختلال شخصیت اجتنابی اغلب احتیاط می‌کند و آسیب‌پذیر و نیازمند به نظر می‌رسد . در این زمینه ، بسیاری از پزشکان احساس می‌کنند که می‌توانند برای بیمار مفید باشند و در نقش خود بعنوان ارائه دهندگان خدمات احساس امنیت کنند ."
محققین به این نکته اشاره می‌کنند که با استفاده از گزارش خود به جای اختلالات ارزیابی شده توسط کارکنان ، آن‌ها برای اولین بار از مشکل تشخیص اشتباه در نظر گرفته می‌شوند و در مدل‌های رفتاری برای سو مصرف مواد با اختلالات شخصیتی ، "واکنش‌های کارکنان باید در نظر گرفته شوند " .
مراجعه به مجله : اختلالات شخصیت مصرف مواد و واکنش‌های عاطفی اعضای کارکنان . Birgitte Thylstrup و Morten هسن . درمان BMC ( در مطبوعات )
Abnormalities مغز عامل اصلی اختلال شخصیت مرزی شناسایی‌شده
مبدا :
مرکز پزشکی Weill
خلاصه :
با استفاده از روش‌های جدید ، دانشمندان دیدگاه فعالیت در حوزه‌های کلیدی مغز مرتبط با مشکل اصلی در بیماران مبتلا به اختلال شخصیت مرزی را به دست آورده‌اند - - که نور جدیدی بر این وضعیت روانی جدی می‌اندازد .

با استفاده از روش‌های جدید ، یک گروه میان رشته‌ای از دانشمندان در مرکز پزشکی نیویورک / Weill مرکز پزشکی مرکز پزشکی نیویورک در شهر نیویورک به بررسی فعالیت در حوزه‌های کلیدی مغز مرتبط با مشکل اصلی در بیماران مبتلا به اختلال شخصیت مرزی و ایجاد نور جدید در این وضعیت روانی جدی دست یافته‌اند .
منبع سایت علم روز

یکشنبه 23 دی 1397
بؤلوملر :