در این مطالعه ، فعالیت در یک ناحیه از مغز به نام the قدامی نام دارد که زمانی که هنجارهای " هنجارهای " نقض می‌شوند ، در مورد اسکن ، نشان داده می‌شود . در افراد عادی ، insula قدامی ، فعالیت‌هایی را نشان داد که به نسبت مستقیم به مقدار پول ارسال‌شده و پول دریافتی واکنش نشان دادند . با این حال ، در افراد اختلال شخصیت مرزی ، آن بخش از مغز تنها به ارسال پول پاسخ داد - نه به پول دریافتی .
شاه - Casas ، نویسنده اصلی study's ، گفت که این اسکن باعث ایجاد یک نور جدید بر روی neurobiology اختلال شخصیت مرزی می‌شود . او گفت که یک روز می‌تواند به عنوان یک ابزار تشخیصی و یا حتی راهی برای تعیین موثر بودن درمان مورد استفاده قرار گیرد .
دکتر استوارت Yudofsky ، رئیس دپارتمان روان‌درمانی و علوم رفتاری در ماژول کنترل بدنه ، گفت : " برای اولین بار به دانش من ، ما یک ارتباط مغزی خاص برای افراد با اختلال شخصیتی داریم .
افرادی که اختلال شخصیت مرزی دارند از ناتوانی در درک اقدامات دیگران رنج می‌برند . آن‌ها اغلب روابط ناپایدار دارند ، به نحوی نامناسب خود را بالا می‌برند ، یا افسرده می‌شوند و نمی‌توانند به اعمال و انگیزه‌های دیگران اعتماد کنند .
شاه - گفت : " بسیار مهم است که این امضا زیستی شناسایی شود .
Yudofsky موافق است که پیدا کردن کمک من باعث از بین بردن ننگ مربوط به این اختلالات می‌شود . این یافته‌ها در سه حوزه به شما کمک خواهند کرد :
تشخیص با دادن یک معیار بیولوژیک که می‌تواند برای تعیین اینکه آیا فرد مشکل دارد یا نه می‌تواند به کار رود .
درمان با استفاده از این تفاوت در مغز برای طراحی مداخلات و یا حتی داروهایی که بر واکنش‌های مغزی تاثیر خواهند گذاشت.
نظارت بر اثربخشی درمان با تعیین این که چگونه واکنش ناکارآمد brain's به ورودی از دیگران با درمان تغییر می‌کند .
Yudofsky می‌گوید : " ما قدرت زیادی در زمینه اختلالات شخصیتی از طریق رابطه ما با کلینیک Menninger داریم . "
دکتر پیتر Fonagy از Menninger و کالج دانشگاهی لندن در درمان اختلال شخصیت مرزی با استفاده از " mentalizing " ، تکنیکی است که به مردم کمک می‌کند حالات ذهنی افراد دیگر را با تحلیل رفتار بیرونی درک کنند . او یکی از نویسندگان است و امیدوار است که در مورد ارزیابی چنین درمانی بر روی بیمارانی که از دستگاه MRI استفاده می‌کنند ، سرمایه‌گذاری کند .
برخی دیگر که در این کار شرکت کردند عبارتند از کارلا شارپ ، لورا Lomax و تری Lohrenz ، همه ماژول کنترل بدنه .
تامین بودجه این اثر از برنامه کودک و خانواده در کلینیک Menninger ، موسسه ملی بهداشت روان ، موسسه ملی اختلالات عصبی و موسسه ملی سو مصرف مواد مخدر تامین شده‌است .
افزایش ریسک مصرف مواد ، مصرف مواد در دو قطبی : تایید شد
مبدا :
بیمارستان عمومی ماساچوست
خلاصه :
یک مطالعه جدید از گزارش‌ها قبلی حمایت می‌کند که نوجوانان با اختلال دوقطبی در خطر افزایش مصرف دخانیات و مصرف مواد هستند . این مقاله همچنین نشان می‌دهد که ریسک مرتبط با دو قطبی مستقل از خطر ایجاد شده توسط اختلالات دیگر تاثیر گذار بر شرکت‌کنندگان مطالعه است .

مطالعه‌ای از سوی بیمارستان عمومی ماساچوست ( MGH ) از گزارش‌ها قبلی مبنی بر اینکه نوجوانان با اختلال دوقطبی در خطر افزایش مصرف دخانیات و مصرف مواد هستند ، حمایت می‌کند . مقاله ظاهر شده در داروی Drug و الکل - - توصیف بزرگ‌ترین چنین تحقیقی تا به امروز و اولین گروه شامل یک گروه کنترل - - همچنین نشان می‌دهد که ریسک مرتبط با دو قطبی مستقل از ریسک ایجاد شده توسط اختلالات دیگر تاثیرگذار بر شرکت‌کنندگان مطالعه است .
منبع سایت علم روز

یکشنبه 23 دی 1397
بؤلوملر :