در این مطالعه ، بیماران روزانه دفترچه خاطرات الکترونیکی را به مدت یک ماه حمل می‌کردند و به طور تصادفی بر روی یک مقیاس ۱ تا ۵ تا ۶ بار در روز کار می‌کردند . یک گروه از بیماران بی‌پی دی و گروه دیگر بیماران دچار اختلالات افسردگی شده بودند . محققان دریافتند که بیماران بی‌پی دی ، سطوح کلی متفاوتی از حالات مثبت یا منفی ندارند . با این حال ، بیماران بی‌پی دی ، تغییرپذیری قابل‌توجه در حالات مثبت و منفی خود را در طول ماه به نمایش گذاشتند ، بی‌ثباتی بیشتری را نشان دادند و تغییرات شدید در موقعیت‌های پی‌درپی را گزارش دادند .
Trull گفت : " ممکن است ما میزان تغییر وضعیت بیماران بی‌پی دی را بدون کمک خلبانان نخل درک نکرده باشیم ، و استفاده بالقوه از دستگاه در درمان روان‌شناختی بسیار هیجان‌انگیز است .
طبق گفته موسسه ملی سلامت روانی ، بی‌پی دی بسیار رایج‌تر از اسکیزوفرنی یا اختلال دوقطبی است و حدود ۲ درصد از جمعیت را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد . آن با بی‌ثباتی فراگیر در حالات ، روابط بین فردی ، تصویر نفس و رفتار ، و می‌تواند منجر به رفتار خودکشی ، سو مصرف مواد و روابط شکست‌خورده شود . افرادی با بی‌پی دی ، افسردگی ، عصبانیت ، عصبانیت ، اضطراب و ترس را تجربه می‌کنند که می‌تواند از چند ساعت تا چند روز دیگر دوام بیاورد .
مطالعه Trull's " رشد عاطفی : ارزیابی یک اختلال شخصیت مرزی با ارزیابی زیست‌محیطی بوم‌شناسی "، در ژورنال روان‌شناسی غیر عادی منتشر شد .
یک نور جدید در مغز افراد با اختلال شخصیت مرزی
مبدا :
دانشکده پزشکی Baylor
خلاصه :
در بازی دست دادن و بدست آوردن ، مغزهای افرادی که اختلال شخصیت مرزی دارند اغلب آن را به دست می‌آورند . در حقیقت ، یک بازی اقتصادی تعاملی بین دو نفر در دستگاه‌های تصویربرداری تشدید مغناطیسی کارکردی نشان‌دهنده نقص مغز در ارتباط با اختلال ، یک بیماری ذهنی جدی اما مشترک است که بر درک person's از جهان و افراد دیگر تاثیر می‌گذارد .
در بازی دست دادن و بدست آوردن ، مغزهای افرادی که اختلال شخصیت مرزی دارند اغلب آن را به دست می‌آورند .
در حقیقت ، یک بازی اقتصادی تعاملی بین دو نفر در تصویربرداری تشدید مغناطیسی کارکردی ( fMRI ) نشان داد که نقص مغزی مرتبط با این اختلال ، یک بیماری ذهنی جدی اما مشترک است که بر برداشت person's از جهان و افراد دیگر تاثیر می‌گذارد .
دکتر پی . Read مونتاگ ، استاد علوم اعصاب در کالج پزشکی Baylor و رئیس آزمایشگاه تصویربرداری عصبی عصبی Foundation Brown را بخوانید .
در این مطالعه ، دکتر بروکز King ، استادیار علوم اعصاب و روانشناسی و علوم رفتاری در ماژول کنترل بدنه و عضوی از واحد کنترل محاسباتی جدید ، ۵۵ نفر با اختلال شخصیت مرزی بازی " اعتماد " را با ۵۵ فرد عادی از همان سن و وضعیت اجتماعی و آموزشی بازی کردند .
در این بازی ، یکی از بازیکنان به نام امانت دار ۲۰ دلار به دیگری می‌فرستد . سرمایه‌گذاری سه برابر شده‌است و امین سود سرمایه گذاران را تقسیم می‌کند . امین تصمیم می‌گیرد که چه مقدار برای بازگشت ارسال کند و در نتیجه تعیین می‌کند که آیا سرمایه‌گذار سود می‌کند یا خیر . سود مستلزم هم‌کاری بین متولی و سرمایه‌گذار است .

هم سرمایه‌گذار و هم متولی این بازی را بازی می‌کنند در حالی که مغزشان با استفاده از نرم‌افزار MRI به نام hyperscanning اسکن می‌شود . در حین تعامل بین دو نفر ، fMRI ، قسمت‌هایی از جریان خون را در بخش‌هایی از مغز نشان می‌دهد .
منبع سایت علم روز

یکشنبه 23 دی 1397
بؤلوملر :