تیموتی Trull ، استاد روانشناسی در دانشکده هنر و علوم ، می‌گوید : " نتایج این مطالعه امیدوارانه محققان را به تعیین علل ژنتیکی بی‌پی دی نزدیک‌تر می‌کند و ممکن است پیامدهای مهمی برای برنامه‌های درمانی در آینده داشته باشد .
در یک مطالعه مداوم از سلامت و سبک زندگی خانواده‌ها با دوقلوها در هلند ، Trull و همکاران ۷۱۱ جفت خواهر و برادر و ۵۶۱ A را مورد بررسی قرار دادند تا محل ویژگی‌های ژنتیکی که بر ظهور بی‌پی دی تاثیر می‌گذارند را مشخص کنند . محققان یک آنالیز پیوند ژنتیکی از خانواده‌ها انجام دادند و مناطق کروموزومی را شناسایی کردند که ممکن است حاوی ژن‌ها باشند که بر رشد بی‌پی دی تاثیر می‌گذارند . Trull قوی‌ترین مدرک را برای تاثیر ژنتیکی بر ویژگی‌های بی‌پی دی در بخش کروموزوم ۹ پیدا کرد .
در مطالعه قبلی ، Trull و همکاران تحقیق داده‌ها را از دوقلوهای ۵، ۴۹۶ در هلند ، بلژیک و استرالیا به منظور ارزیابی میزان تاثیر ژنتیکی بر ظهور ویژگی‌های بی‌پی دی ، مورد بررسی قرار دادند . تیم تحقیق نشان داد که ۴۲ درصد از تغییرات در بی‌پی دی مربوط به تاثیرات ژنتیکی و ۵۸ درصد مربوط به تاثیرات محیطی است و این امر در میان سه کشور سازگار بوده‌است . به علاوه ، Trull و همکارانش دریافتند که تفاوت قابل‌توجهی در نرخ heritability بین مردان و زنان وجود ندارد و بزرگسالان جوان بی‌پی دی را به عنوان بزرگسالان مسن‌تر به نمایش گذاشتند .
Trull گفت : " ما قادر به ارایه برآوردی دقیق از تاثیر ژنتیکی در ویژگی‌های بی‌پی دی ، تست برای تفاوت‌های بین این دو جنس هستیم و تعیین می‌کنیم که آیا برآورده‌ای ما در سه کشور مختلف سازگاری دارد یا خیر .
گپ ارتباطی پل Pilots پالم بین Therapists و بیماران
مبدا :
دانشگاه میسوری - کلمبیا
خلاصه :
خلبانان پالم از قبل وظایف متنوعی را انجام می‌دهند ، و در آینده ممکن است به عنوان یک ابزار درمانی برای منافع افراد با اختلالات شخصیتی به کار روند . در یک مطالعه جدید ، محققان از خلبانان پالم به عنوان خاطرات الکترونیکی برای ثبت و تجزیه و تحلیل تغییرپذیری خلق در بیماران با اختلال شخصیت مرزی استفاده کردند و دریافتند که این دستگاه‌ها به پل کردن یک شکاف ارتباطی مهم بین درمانگر و بیمار کمک کرده‌اند .
خلبانان پالم از قبل وظایف متنوعی را انجام می‌دهند ، و در آینده ممکن است به عنوان یک ابزار درمانی برای منافع افراد با اختلالات شخصیتی به کار روند . در یک مطالعه جدید ، یک محقق دانشگاه میسوری از Pilots پالم به عنوان دفتر خاطرات الکترونیکی برای ثبت و تجزیه و تحلیل تغییرات روحی بیماران مبتلا به اختلال شخصیت مرزی استفاده کرد و دریافت که این دستگاه‌ها به پل کردن یک شکاف ارتباطی مهم بین درمانگر و بیمار کمک کرده‌اند .

تیم Trull ، استاد روانشناسی در دانشکده هنر و علوم MU ، گفت : " در محیط بالینی ، بیماران در ارزیابی وضعیت روحی آن‌ها خوب نیستند . در گذشته ، ما از بیماران بی‌پی دی خواستیم تا زمانی که تغییر حالت رخ داد ، به یاد داشته باشند و توضیح دهند . این توصیف بسته به وضعیت فعلی بیمار و اینکه بیمار چگونه با درمانگر احساس راحتی می‌کند ، تفاوت زیادی دارد . یادداشت‌های روزانه الکترونیکی به حل این مشکل کمک می‌کنند با این که بیمار منعکس‌کننده میزان و میزان آن است که در آن حال یک حالت خاص در آن وجود دارد . در عین حال ، این دستگاه نیازی ندارد که فرد در مورد تغییر وضعیت روحی تصمیم بگیرد ."
منبع سایت علم روز

یکشنبه 23 دی 1397
بؤلوملر :