Tikkanen عوامل خطر مرگ و میر شدید و مرگ و میر ناشی از تحقیق و بررسی داده‌های تحقیق توسط پروفسور matti Virkkunen براساس آزمون‌های وضعیت ذهنی که در سال‌های ۱۹۹۰ - ۱۹۹۰ در فنلاند انجام شد را آنالیز کرد . اکثریت ۲۴۲ عضو شرکت‌کننده در این مطالعه از اعتیاد به الکل و اختلالات شخصیتی شدید رنج می‌برند . گروه کنترل متشکل از ۱، ۲۱۰ مرد فنلاندی است که با جنسیت ، سن و محل تولد همخوانی دارند . پس از یک دوره بعد از نه سال ، تجزیه و تحلیل‌های ریسک براساس داده‌های ثبت مجرم ( مرکز ثبت قانونی ) و آمار مرگ و میر ( آمار فنلاند انجام شد .
متغیرهای ریسکی که در تحلیل‌ها مورد استفاده قرار گرفتند ، اختلال شخصیت اجتماعی ( ASPD ) ، اختلال شخصیت مرزی ( بی‌پی دی ) ، the of ASPD و بی‌پی دی ، مصرف الکل ، سن ، و مونو آمین اکسیداز EC ( MAOA ) بودند . علاوه بر این عوامل ، ابعاد خلق و خوی با استفاده از پرسشنامه tridimensional پرسشنامه ارزیابی شدند .
شیوع اعمال خشونت‌آمیز خشونت ( ۳۲ درصد ) و مرگ و میر ( ۱۶ درصد ) در میان مجرمین بالا بود . اختلالات شخصیتی شدید و adversities کودکی خطر مرگ و میر و مرگ و میر هر دو در میان مجرمین و در مقایسه با کنترل‌ها را افزایش داد . متخلفان بی‌پی دی و سابقه بدرفتاری از دوران کودکی ، به دلیل داشتن یک پیش‌بینی بسیار ضعیف ، برجسته بودند .
ژنوتیپ MAOA با اثرات مصرف الکل و پیری در recidivism مرتبط بود . مصرف الکل و پیری با شدت فعالیت ( MAOA - اچ ) ، مصرف الکل و پیری را تحت‌تاثیر قرار داد - الکل در حال افزایش و کاهش آن - در حالی که مجرمان با فعالیت کم ( MAOA - L ) چنین ارتباطی وجود نداشته است.
ابعاد خلق و خوی مجرمین شامل جستجوی نوآوری بالا ، اجتناب از آسیب بالا و وابستگی پایین پاداش است که با تعریف شخصیت قابل انفجار همخوانی دارد .
" خطرات ناشی از خشونت و مرگ و میر ناشی از خشونت و مرگ و میر در زیر گروه‌های شدید مجرمین خشن جمع می‌شوند . Tikkanen می‌گوید تشخیص اختلالات شخصیت شدید ، ارزیابی محیط‌های کودکی و مصرف طولانی‌مدت الکل و تحلیل ژنوتیپ مشترک ممکن است ابزاری باشد که در آینده می‌تواند در جلوگیری از مرگ و میر و بهبود دقت ارزیابی ریسک در میان مجرمین بکار گرفته شود .
اختلالات دو قطبی آیا بیش از حد تشخیص داده می‌شوند ، چه چیزی واقعی است ؟
مبدا :
طول عمر
خلاصه :
یک سال پیش ، محققان گزارش دادند که کم‌تر از نیمی از بیمارانی که قبلا ً مبتلا به اختلال دوقطبی بودند ، پس از استفاده از یک ابزار مصاحبه تشخیصی ، تشخیص واقعی اختلال دوقطبی را پس از استفاده از یک ابزار مصاحبه تشخیصی ، بالینی دریافت کردند . در این مطالعه موردی ، محققان تشخیص واقعی بیماران را تعیین کرده‌اند .
یک سال پیش ، مطالعه‌ای توسط بیمارستان رود آیلند و محققان دانشگاه براون گزارش دادند که کم‌تر از نیمی از بیمارانی که قبلا ً مبتلا به اختلال دو قطبی تشخیص‌داده شده‌اند ، پس از استفاده از یک ابزار مصاحبه تشخیصی ، تشخیص واقعی اختلال دو قطبی را پس از استفاده از یک ابزار مصاحبه تشخیصی را دریافت کرده‌اند - - مصاحبه بالینی ساختاریافته برای DSM - IV ( SCID ) . در این مطالعه موردی ، محققان تشخیص واقعی بیماران را تعیین کرده‌اند .
مطالعه آن‌ها در روز ۲۸ ژوئیه پیش از چاپ نسخه آنلاین مجله روان‌پزشکی بالینی منتشر شد .

براساس جهت نویسنده اصلی ، مارک زیمرمن ، مدیر روان‌پزشکی بیماران سرپایی در بیمارستان رود آیلند ، یافته‌های محققان نشان می‌دهد بیمارانی که تشخیص قبلی اختلال دو قطبی را دریافت کرده‌اند که توسط a تایید نشده است ، به طور قابل‌توجهی به اختلال شخصیت مرزی و اختلالات کنترل عاطفی مبتلا هستند .
منبع سایت علم روز

یکشنبه 23 دی 1397
بؤلوملر :