The پرکاربردترین و widely ابزار غربالگری برای اختلال دو قطبی است . یک پرسشنامه کوتاه است که ارزیابی می‌کند که آیا بیمار برخی از رفتارهای مشخصه اختلال دو قطبی را نشان می‌دهد یا خیر. این امر می‌تواند توسط متخصصین بالینی و یا توسط بیماران انجام شود تا مشخص شود که آیا آن‌ها برای اختلال دو قطبی به طور مثبت عمل می‌کنند یا خیر . برای اهداف این مطالعه ، MDQ توسط محققان به ثمر رسید .
اختلالات شخصیتی دوقطبی و دوقطبی ، برخی ویژگی‌های بالینی از جمله نوسانات در حالات روحی و آنی را به اشتراک می‌گذارند . با این حال ، این درمان‌ها بسته به تشخیص فرد و تشخیص متفاوت خواهد بود . محقق اصلی ، مارک زیمرمن ، مدیر روان‌پزشکی بیماران سرپایی در بیمارستان رود آیلند ، مطالعه‌ای برای آزمایش دقت of انجام داد .
تیم تحقیقاتی با حدود ۵۰۰ بیمار با استفاده از مصاحبه بالینی ساختاریافته برای راهنمای تشخیص آماری IV ( DSM - IV ) و مصاحبه ساختاریافته برای DSM - IV برای اختلالات شخصیتی مصاحبه کرد . همچنین از بیماران خواسته شد تا the را کامل کنند . سپس تیم تحقیقاتی پرسشنامه را به ثمر رساند و دریافت که بیماران مبتلا به اختلال دوقطبی با استفاده از the ، به احتمال زیاد ، اختلال شخصیت مرزی به عنوان اختلال دوقطبی را هنگام استفاده از مصاحبه بالینی ساختاریافته تشخیص می‌دهند . علاوه بر این، یافته‌های آن‌ها نشان می‌دهد که اختلال شخصیت مرزی چهار بار بیش از پیش در گروهی که مثبت اندیشی را نشان می‌دهد ، تشخیص‌داده شده‌است .
زیمرمن می‌گوید که این یافته‌ها احتیاط را برای استفاده از MDQ در عمل بالینی افزایش می‌دهند ، به دلیل این که این اختلالات چگونه درمان می‌شوند ." تشخیص نادرست اختلال دوقطبی ، معمولا ً منجر به درمان دارویی می‌شود . اگر یک بیمار دارای اختلال دوقطبی باشد ، درمان می‌تواند کارساز باشد . با این حال ، در حال حاضر هیچ داروی تایید نشده برای درمان اختلال شخصیت مرزی وجود ندارد .
زیمرمن ، که استادیار روان‌پزشکی و رفتار انسانی در مدرسه پزشکی وارن Alpert در دانشگاه براون است ، ادامه می‌دهد : " بدون تشخیص دقیق اختلال شخصیت مرزی ، ما ممکن است افراد زیادی داشته باشیم که برای کاهش ویژگی‌های این شرایط کار نکنند " . بنابراین ، مهم است که یک روش دقیق‌تر شناسایی یا شناسایی کنیم تا بین این دو شرایط تمایز ایجاد کنیم و آن را به عمل بالینی تبدیل کنیم ."
روش‌های جدید برای پیش‌بینی رفتار خشونت‌آمیز ؟
مبدا :
دانشگاه هلسینکی
خلاصه :
در آینده ، تشخیص اختلالات شخصیتی شدید ، ارزیابی محیط کودکی ، ارزیابی مصرف الکل و تحلیل ژنوتیپ MAOA ممکن است ابزار دقیق ‌تری برای ارزیابی ریسک بین مجرمان خشن فراهم کند .
براساس تحقیقات فنلاند که بطور مشترک در دانشگاه هلسینکی و مرکز درمان بیمارستان مرکزی دانشگاه هلسینکی برگزار شده‌است ، در آینده ، تشخیص محیط کودکی ، ارزیابی مصرف الکل و تحلیل ژنوتیپ MAOA ممکن است ابزار دقیق ‌تری برای ارزیابی ریسک بین مجرمان خشن فراهم کند .

وی گفت : " کاهش اثرات منفی خشونت می‌تواند با بهبود دقت پیش‌بینی رفتار خشونت‌آمیز درمان شود . دکتر Roope Tikkanen ، که رساله دکترای خود را درباره این موضوع منتشر کرده‌است ، می‌گوید : " با این حال ، فقدان دانش در مورد علل ریشه‌ای خشونت ، مانعی برای چنین predictions است . "
منبع سایت علم روز

یکشنبه 23 دی 1397
بؤلوملر :