دنیل دیک ، استادیار روان‌پزشکی ، روانشناسی ، و ژنتیک مولکولی در دانشگاه Commonwealth ویرجینیا ، گفت : " این مطالعه در بررسی الگوهای رفتاری آنی در طول زمان منحصر به فرد است و جالب است که خط سیر مشخص‌شده در اینجا کار قبلی موازی را روی خط سیر رفتار externalizing تشخیص دهد ، در حالی که افراد دیگر این بلوغ هنجاری را نشان نمی‌دهند ."
لیتلفیلد گفت : " ما از یک رویکرد خط سیر شخصی برای مشخص کردن تفاوت‌های فردی در تغییرات مربوط به سن در impulsivity استفاده کردیم .
لیتلفیلد و همکارانش از داده‌های به‌دست‌آمده از مطالعه طولی افراد در معرض خطر وابستگی به الکل ( پس از میلاد ) به دلیل تاریخچه خانوادگی اعتیاد به الکل استفاده کردند . تحلیل‌ها براساس داده‌های جمع‌آوری‌شده از ۴۸۹ دانشجوی کالج ( ۲۶۶ زن ، ۲۲۳ مرد و ۵۱ درصد با سابقه خانوادگی بعد از میلاد ) بودند که اولین بار در طی ۱۵ سال آینده شش بار دیگر مورد ارزیابی قرار گرفتند . آنالیزهای اولیه پنج گروه خط سیر را شناسایی کردند که در سطوح پایه تغییرات و الگوهای توسعه متفاوت بودند .
لیتلفیلد گفت : " تجزیه و تحلیل مسیر طولی ما حاکی از تفاوت‌های کلیدی در هر دو سطح اولیه و تغییر در impulsivity از ۱۸ تا ۳۵ سال است .
لیتلفیلد گفت که از طریق شناسایی گروه‌های خط سیر متمایز ، محققین می‌توانند بهتر درک کنند که چگونه تغییرات مختلف در impulsivity افراد مربوط به مصرف الکل و مشکلات مربوط به الکل است .
او گفت : " بسیاری از محققان و پزشکان به شخصیت به عنوان یک ساختار فوق‌العاده پایدار فکر می‌کنند که در طول زمان تغییر نمی‌کنند ، با این حال ، مطالعات آینده می‌تواند بررسی کند که چرا برخی افراد در طول زمان تغییرات قابل‌توجهی را در impulsivity ایجاد می‌کنند در حالی که سطح افراد دیگر نسبتا ً پایدار است . شناسایی عواملی که باعث افزایش یا مهار تغییرات به ظاهر مفید در شخصیت می‌شوند ، ممکن است رویکردهای درمانی را که ممکن است کاهش یابد ، اطلاع دهند ."
این مطالعه توسط موسسه ملی مصرف الکل و الکل تامین شده‌است .
مقیاس غربالگری گسترده ممکن است اختلال شخصیت مرزی را به عنوان اختلال دو قطبی تشخیص دهد
مبدا :
طول عمر
خلاصه :
ابزار غربالگری به طور گسترده برای اختلال دوقطبی ممکن است به اشتباه اختلال دوقطبی را برای بیمارانی که از اختلال شخصیت مرزی رنج می‌برند ، نشان دهد . محققین پرسشنامه اختلال ذهنی را مورد ارزیابی قرار دادند که پرکاربردترین ابزار غربالگری برای اختلال دو قطبی است .

یک مطالعه از بیمارستان رود آیلند نشان داده‌است که یک ابزار غربالگری به طور گسترده برای اختلال دو قطبی ممکن است به اشتباه اختلال دوقطبی را برای بیمارانی که از اختلال شخصیت مرزی رنج می‌برند ، نشان دهد . در این مقاله که به صورت آنلاین قبل از چاپ در ژورنال روان‌پزشکی بالینی به نظر می‌رسد ، محققان اثربخشی پرسشنامه اختلال ذهنی را مورد سوال قرار می‌دهند ( MDQ ) .
منبع سایت علم روز

یکشنبه 23 دی 1397
بؤلوملر :