خیلی خوب به نظر می‌رسد : نشانه‌های عصبی به تاثیرات آرام‌کننده خود آسیب
مبدا :
Elsevier
خلاصه :
این تصور که فرد و یا سوزاندن خود می‌تواند از پریشانی عاطفی رهایی یابد برای اغلب مردم دشوار است ، اما این تجربه‌ای است که معمولا ً در میان افرادی که خود را دچار آسیب می‌کنند ، گزارش شده‌است .
این تصور که فرد و یا سوزاندن خود می‌تواند از پریشانی عاطفی رهایی یابد برای اغلب مردم دشوار است ، اما این تجربه‌ای است که معمولا ً در میان افرادی که خود را دچار آسیب می‌کنند ، گزارش شده‌است .
افراد با اختلال شخصیت مرزی احساسات شدید را تجربه می‌کنند و اغلب کمبود مهارت‌های تنظیم احساسات را نشان می‌دهند . این گروه از افراد میزان شیوع بالای رفتارهای خود را نشان می‌دهند که ممکن است به آن‌ها کمک کند تا حالات احساسی منفی را کاهش دهند .
Niedtfeld و همکارانش تاثیرات محرک عاطفی و محرک حرارتی را در مردم یا اختلال شخصیت مرزی مورد مطالعه قرار دادند . آن‌ها یک مطالعه تصویر برداری با استفاده از محرک تصویر برای القا عواطف منفی ، مثبت یا خنثی و محرکه‌ای حرارتی برای القا درد و یا احساس گرما انجام دادند . محرک‌های گرمایی دردناک در یک آستانه دمایی جداگانه برای هر سوژه اجرا شدند .
در بیماران اختلال شخصیت مرزی ، آن‌ها شواهدی از فعال شدن مدار لیمبیک در واکنش به تصاویری از احساسات مثبت و منفی ، سازگار با مشکلات تنظیم احساسات گزارش‌شده آن‌ها پیدا کردند . همچنین فعالیت بادامه با کسری از خود گزارش‌شده در تنظیم احساسات ارتباط دارد . با این حال ، محرک حرارتی فعال کردن بادامه در این بیماران و همچنین کنترل سالم و احتمالا ً سرکوب واکنش احساسی را مهار می‌کند .
دکتر جان Krystal ، ویراستار روان‌پزشکی زیستی ، اظهار داشت : " این داده‌ها با این فرضیه سازگار هستند که محرکه‌ای جسمی فیزیکی برخی از بیماران مبتلا به اختلال شخصیت مرزی را تسکین می‌دهند زیرا آن‌ها از مناطق مغزی درگیر در احساسات جلوگیری می‌کنند . این فرآیند ممکن است به آن‌ها کمک کند تا مکانیسم‌های تنظیم عاطفی ناقص را جبران کنند ."
نویسندگان این نکته را بیان می‌کنند که این نتایج با یافته‌های قبلی در ارتباط هیجانی منجر به اختلال شخصیت مرزی می‌شوند و نشان می‌دهند که این افراد می‌توانند بسته به وضعیت برانگیختگی آن‌ها ، محرک درد را متفاوت از یکدیگر پردازش کنند .
نوشیدن مشکل مربوط به الکل به میزان زیادی برای ۱۸ تا ۲۵ ساله کاهش می‌یابد .
مبدا :
الکل اعتیاد به الکل : تحقیقات بالینی &
خلاصه :
Impulsivity معمولا ً در دوران بلوغ و بزرگسالی کم می‌شود و با کاهش مصرف مواد مرتبط است . با این حال ، همه افراد " بالغ " از رفتار تکانشی نیستند . یک مطالعه جدید نشان داده‌است که کودکان ۱۸ تا ۲۵ ساله بزرگ‌ترین کاهش در impulsivity و بیش‌ترین کاهش مصرف الکل را نشان می‌دهند .
ویژگی‌های شخصیتی مرتبط با impulsivity معمولا ً در دوران بلوغ و بزرگسالی کاهش می‌یابند و این کاهش با کاهش مصرف مواد مرتبط است . مطالعه جدیدی از " خط سیر " of و ارتباط آن‌ها با استفاده از الکل ، نشان داده‌است که گروه سنی ۱۸ تا ۲۵ ساله بزرگ‌ترین کاهش در impulsivity و بیش‌ترین کاهش مصرف الکل را نشان می‌دهد .
نتایج در شماره آگوست ۲۰۱۰ به الکل الکل : تحقیقات آزمایشی & بالینی منتشر خواهند شد و در حال حاضر در حال حاضر در معرض نمایش اولیه قرار دارند .

اندرو ک توضیح داد : "ویژگی‌های مربوط به impulsivity ، مانند undirectedness یا وظیفه‌شناسی امتیاز معکوس ، معمولا ً از سنین نوجوانی تا اوایل بزرگسالی ، تقریبا ً از ۱۸ تا ۳۵ سال کاهش پیدا می‌کنند " . لیتلفیلد دانشجوی دکترای روانشناسی بالینی در دانشگاه میسوری و نویسنده آن است .
منبع سایت علم روز

یکشنبه 23 دی 1397
بؤلوملر :