دکتر Maziade توضیح می‌دهد : " هدف نهایی از آن‌ها استفاده از آن‌ها برای برآورد خطر برای یک کودک به عنوان نشانه‌های هشدار زودهنگام برای این بیماری است .
اختلال دو قطبی و اختلال دوقطبی بسیاری از اشکال مختلف را تشکیل می‌دهند و تا کنون ، هیچ آزمایش بیولوژیکی برای تایید سریع تشخیص با قطعیت وجود ندارد . حدود ۱ درصد از مردم از شیزوفرنی رنج می‌برند . به عنوان اختلال دوقطبی ، تخمین زده می‌شود که ۲.۶ % از افراد بین ۲۵ تا ۶۴ نفر حداقل یک‌بار در طول عمرشان تحت‌تاثیر آن قرار می‌گیرند .
مطالعه ژنتیکی ۲۰۰۰ نفر از ۴۶ خانواده multigenerational کبک به شدت تحت‌تاثیر این بیماری‌ها از سال ۱۹۸۹ تا کنون انجام شده‌است . این امر به کشف ده مکان حساسیت ژنومی به اشتراک گذاشته شده توسط دو بیماری در ساختار ژنتیکی خانواده‌های شرکت‌کننده مجاز است . رفتار نامناسب که از طریق آزمایش روان‌پزشکی عصبی آشکار شد ، نشان داد که بسیار شبیه این است که آیا کودکان در معرض خطر اسکیزوفرنی یا اختلال دو قطبی هستند یا خیر و این دو بیماری اشتراکات زیادی دارند . Maziade می‌گوید : "می توان تصور کرد که آن‌ها یک منشا مشترک دارند و اینکه چیزی در نهایت منجر به بروز یک بیماری خاص می‌شود " .
دکتر Maziade مطمئن است که نتایج این مطالعه به افراد مبتلا به این بیماری‌ها کمک خواهد کرد و داروهایی که در حال حاضر در دسترس هستند می‌توانند علائم را درمان کنند ، اما خود این بیماری نیستند . نتایج ما دلگرم‌کننده هستند ، زیرا آن‌ها به ما یک نظر از مکانیسم‌های سببی را می‌دهند و در نتیجه ما را به یک درمان موثرتر نزدیک‌تر می‌کنند . آن‌ها همچنین راه را برای پیش‌گیری بهتر هموار می‌کنند ؛ چرا که تشخیص زودهنگام کودکان در معرض خطر ، به آن‌ها کمک می‌کند تا به طور موثر ، بویژه در مدرسه ، به آن‌ها کمک کنند .
علاوه بر دکتر Maziade ، اعضای تیم تحقیقاتی Nancie Rouleau ، Chantal Merette ، مارک - آندره روی ، Nathalie Gingras ، ماری - حوا Paradis و والری Jomphe بودند .
بررسی پیوندها با شواهد ژنتیکی شناسایی‌شده در تحقیقات خودکشی قبلی :
مبدا :
دانشگاه‌های پزشکی جانز هاپکینز
خلاصه :
یک مطالعه به رهبری جان‌هاپکینز نشان داد که گرایش ژنتیکی به خودکشی به یک ناحیه خاص از ژنوم در کروموزوم ۲ مرتبط بوده که در دو مطالعه اخیر از تلاش برای خودکشی دخیل بوده‌است .
یک مطالعه به رهبری جان‌هاپکینز نشان داد که گرایش ژنتیکی به خودکشی به یک ناحیه خاص از ژنوم در کروموزوم ۲ مرتبط بوده که در دو مطالعه اخیر از تلاش برای خودکشی دخیل بوده‌است .
دکتر ویرجینیا willour ، استادیار دانشکده روانشناسی دانشگاه جانز هاپکینز و مولف این مطالعه می‌گوید : " امیدواریم که یافته‌های ما در نهایت منجر به آزمایشاتی شود که می‌توانند افراد را در معرض خطر بالای خودکشی قرار دهند. " طبق گفته willour ، حدود ۴.۶ درصد از آمریکایی‌ها ۱۵ تا ۵۴ سال تلاش کرده‌اند تا جانشان را در پیش بگیرند .

محققان یک مطالعه پیوند خانوادگی را انجام دادند که در آن به دنبال نقاط مشترک در ژنوم اعضای خانواده با اختلال دوقطبی و سابقه تلاش برای خودکشی بودند . همان ناحیه ژن در کروموزوم ۲ که با اختلال دو قطبی شناسایی شد و تلاش برای انجام مطالعات انتحاری به تازگی توسط دو مطالعه خانوادگی مکمل شناسایی شد که به تلاش برای خودکشی در خانواده‌ها با افسردگی شدید و وابستگی الکل انجامید .
منبع سایت علم روز

یکشنبه 23 دی 1397
بؤلوملر :