محققان همچنین یک پروتیین ژن Clock - - عمدتا ً به موش their تزریق می‌کنند - - به یک ناحیه خاص از مغز که توابع پاداش را کنترل می‌کند و در آن سلول‌های دوپامین در آن قرار دارند . دوپامین انتقال‌دهنده عصبی مرتبط با " سیستم لذت " مغز است و به طور طبیعی به تجربیاتی مانند غذا ، سکس و استفاده از داروهای خاص آزاد می‌شود . این امر همچنین منجر به بازگشت موش‌ها به رفتارهای نرمال شد .
دکتر McClung می‌گوید : " در حالی که ژن ساعت در سراسر مغز نشان داده می‌شود ، it's تنها در یک منطقه ویژه مغزی مورد مطالعه قرار گرفته‌است . این یکی از اولین مطالعاتی است که نشان می‌دهد که ساعت تاثیر عمده‌ای بر رفتار در ناحیه مختلف مغز دارد - - بویژه همانی که پاسخ‌های پاداش و حالت را کنترل می‌کند ."
دکتر اریک Nestler رئیس دانشکده روان‌پزشکی و همچنین نویسنده مطالعه ، گفت که این تحقیق مهم است زیرا اولین مدل کامل موس را برای مطالعه اختلال دو قطبی ایجاد می‌کند .
دکتر Nestler ، استاد برجسته لو و الن McGinley در بخش روانشناسی روان‌پزشکی ، گفت : " فقدان یک مدل حیوانات برای اختلال دوقطبی ، یک محدودیت حیاتی در تلاش‌های ما برای درک بهتر پایه زیستی این اختلال بوده‌است .
سایر محققان از UT به بخش روان‌پزشکی که در این مطالعه کمک می‌کنند عبارتند از: دکتر Shari Birnbaum ، استادیار ؛ دکتر اسکات Chakravarty ، دستیار instructor ؛ دکتر اسکات Russo ، دستیار تحقیق ، جوزف گراه‌ام ، جوزف Peevey و کول کریشنان ، دانش‌آموز MSTP . محققان دانشگاه هاروارد ، دانشکده مراقبت بهداشتی تگزاس شمالی ، دانشگاه نورث Northwestern و موسسه پزشکی هوارد هیوز نیز در این تحقیق نقش داشتند .
این مطالعه از سوی موسسه ملی اعتیاد به مواد مخدر و موسسه ملی بهداشت روان مورد حمایت قرار گرفت و به صورت آنلاین در مجموعه مقالات آکادمی ملی علوم در دسترس است .
Children's عملکرد شناختی : یک نشانه بالقوه از اختلال دوقطبی
مبدا :
دانشگاه Laval
خلاصه :
دانشمندان پیشرفت به سمت یافتن راهی برای تعیین اینکه آیا ممکن است کودک روزی از اختلال دو قطبی یا شیزوفرنی رنج ببرد ، پیشرفت کرده‌اند . یک باتری از آزمایش‌ها نورولوژیکی نشان داد که برخی از کودکان با ریسک بالا بسیار ضعیف از گروه کنترل در وظایف حافظه و کارکرد اجرایی ( برنامه‌ریزی ، طبقه‌بندی و تفسیر اطلاعات ) عمل می‌کنند .
یک تیم از مرکز de Universite Laval Robert ( CRULRG ) پیشرفت چشمگیری در مسیر یافتن راهی برای تعیین اینکه آیا ممکن است یک روز از اختلال دو قطبی یا شیزوفرنی رنج ببرد ، داشته‌است . یافته‌های تیم تحقیقاتی که توسط دکتر میشل Maziade ، مدیر of ، استاد دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه ، و رئیس تحقیقات کانادا در زمینه ژنتیک اختلالات neuropsychiatric ، در روز ۳۱ مارس در Research اسپرینگز ، در کنگره بین‌المللی Schizophrenia ارائه خواهد شد .

اختلال دوقطبی و اختلال دوقطبی مشکلاتی هستند که در ابتدا در زندگی پدیدار می‌شوند ، اما معمولا ً قبل از سن ۲۰ یا ۲۵ سالگی تشخیص داده نمی‌شوند . شرکت کنندگان در مطالعه دکتر Maziade's - - گروهی متشکل از ۴۵ کودک از خانواده‌هایی که به شدت تحت‌تاثیر بیماری اسکیزوفرنی یا اختلال دو قطبی قرار گرفته‌اند - هنوز برای این بیماری‌ها تشخیص‌داده نشده اند . با این حال ، آن‌ها از خانواده‌هایی می‌آمدند که شیوع این بیماری‌ها ۱۵ تا ۲۰ برابر بیشتر از جمعیت عمومی بود و در هر مورد ، یکی از والدین از اختلال دو قطبی یا شیزوفرنی رنج می‌برد .
منبع سایت علم روز

یکشنبه 23 دی 1397
بؤلوملر :