یک مساله مهم در تحقیقات ژنتیک این است که یافته‌های مربوط به مرتبط کردن ژن‌های خاص با بیماری‌های خاص در یک جمعیت ممکن است به جمعیت‌های دیگر اعمال نشود . این مطالعه با تمرکز بر روی شرکت کنندگان آمریکایی از دودمان اروپایی و سپس تکرار این مطالعه در گروه بزرگی از بیماران در آلمان مورد بررسی قرار گرفت . نتایج مشابهی در هر دو طرف ، تقویت اعتبار نتایج یافت شد . یک مطالعه بعدی بررسی این مساله است که آیا نتایج به جمعیت‌های دیگر اعمال می‌شود یا نه و به دنبال تغییرات رایج بین آن‌ها خواهد بود .
نتایج در روز ۸ ماه مه بصورت آنلاین در روان‌پزشکی مولکولی از Amber E منتشر شدند . Baum ، دکترای تخصصی ، فرانسیس جی . - مک ماهون ، MD و همکاران . محققان به زودی نتایج اسکن خود را در یک وب سایت به سایر دانشمندان که در حال پی‌گیری این خط از تحقیقات هستند ، خواهند داد .
نتایج با تاخیر در درمان اختلالات دو قطبی اول: نتایج منفی در بزرگسالان
مبدا :
علوم بهداشتی
خلاصه :
برآورد می‌شود که اختلال دوقطبی در حدود ۱ تا ۳ درصد بزرگسالان را تحت‌تاثیر قرار دهد ، اما همچنین می‌تواند بر کودکان و نوجوانان تاثیر بگذارد . Untreated ، این اختلال با ریسک بیشتر اعتیاد به مواد مخدر و الکل ، مشکلات ارتباط بین فردی ، مدرسه و بعدها مشکلات کاری ، درگیر شدن در رفتارهای پرخطر و خودکشی همراه است .
در اختلال دوقطبی ، اختلال افسردگی نیز نامیده می‌شود و یک فرد تغییرات روحی را تجربه می‌کند که بین دوره‌های انرژی بالا و افسردگی شدید نوسان می‌کند . برآورد می‌شود که اختلال دوقطبی در حدود ۱ تا ۳ درصد بزرگسالان را تحت‌تاثیر قرار دهد ، اما همچنین می‌تواند بر کودکان و نوجوانان تاثیر بگذارد . Untreated ، این اختلال با ریسک بیشتر اعتیاد به مواد مخدر و الکل ، از مشکلات ارتباط بین فردی ، مدرسه و بعد ، مشکلات کاری ، درگیر شدن در رفتارهای پرخطر و خودکشی مرتبط است .
مطالعه‌ای که در شماره ماه مه مجله پزشکان اطفال منتشر شد نشان می‌دهد که اختلال دو قطبی اول کودکی رایج‌تر از باور است و اغلب ناشناخته و عمل‌آوری نشده است و منجر به کیفیت پایین زندگی و مشکلات بزرگ‌تر در درمان می‌شود .
۴۸۰ بزرگ‌سال در ایالات‌متحده که مبتلا به اختلال دوقطبی بودند پرسشنامه را تکمیل کردند و در مورد دوره‌های بیماری با آن‌ها مصاحبه شدند . این افراد بالغ در سن ۴۲ سالگی مورد مطالعه قرار گرفتند و برای مدت متوسط بیش از ۲۰ سال بیمار بودند . محققان موسسه ملی سلامت روانی موسسه ملی بهداشت و دیگر موسسات سن شروع علایم افسردگی یا افسردگی را در این گروه تعیین کرده‌اند .
مدت زمانی از شروع بیماری تا اولین درمان دارویی برای افسردگی و یا شیدایی برای ۴۲۰ بیمار در دسترس بود . برای افرادی که دچار اختلال دوقطبی در دوران کودکی شدند ( زیر ۱۳ سال ) ، میانگین زمان قبل از اولین درمان بیش از ۱۶ سال بود ( شکل ) . آن‌ها روز بروز افسردگی و افسردگی بیشتری را تجربه کردند که در آن هم جنون و هم افسردگی در طول یک دوره ۲۴ ساعته ( چرخه قاعدگی ) رخ داد و تعداد بیشتری از حوادث افسرده و افسرده در طول زندگی آن‌ها رخ داد . بیماران نیز ریسک فزاینده مصرف مواد مخدر، خطر بزرگ تلاش برای خودکشی ، شیوع بیشتر اختلالات اضطراب در طول زندگی و مقاومت بیشتر در برابر رفتار را داشتند .

۲۲ % تا ۲۸ % بزرگسالان مطالعه اختلال دو قطبی را قبل از سن ۱۳ سالگی تجربه کردند . در فاصله میان شروع بیماری و درمان اولیه ، بیماران در معرض خطر معلولیت و شرایط بحرانی مانند اضطراب و سو مصرف مواد قرار دارند . علاوه بر این، برخی از کودکانی که اختلال دو قطبی دارند ، دچار اختلال کم‌توجهی بیش‌فعالی یا افسردگی می‌شوند و درمان را برای مدت‌های طولانی با استفاده از داروهای محرک یا داروهای ضد افسردگی تجویز می‌کنند ، به جای داروهای ترکیبی مانند stabilizers و داروهای ضدروان پریشی غیرمعمول ، که در اغلب دستورالعمل‌های درمانی اختلال دوقطبی توصیه می‌شود .
منبع سایت علم روز

یکشنبه 23 دی 1397
بؤلوملر :