comorbidities مشترک در اختلال دوقطبی ممکن است ارتباط ژنتیکی داشته باشد
مبدا :
مرکز پزشکی دانشگاه پیتسبورگ
خلاصه :
در حالی که علایم اختلال دو قطبی را می‌توان به تنهایی از کار انداخت ، بیشتر بیماران مبتلا به این بیماری ، مبتلا به انواع اختلالات روانی و فیزیکی دیگر هستند .
در حالی که علایم اختلال دو قطبی را می‌توان به تنهایی از کار انداخت ، بیشتر بیماران مبتلا به این بیماری از بیماری‌های روانی دیگر ، استفاده از مواد و اختلالات فیزیکی رنج می‌برند . این شرایط comorbid می‌تواند درمان و تشخیص را پیچیده کند . یافته‌های تحقیق در رابطه با پیوندهای ژنتیکی بین اختلال دوقطبی و شرایط دیگر و بروز چنین comorbidities در کنفرانس بین‌المللی هفتم درباره اختلال دوقطبی مطرح خواهد شد و در یک جلسه مطبوعاتی در ۸ ژوئن مورد بحث قرار گرفت .
به گفته آلن اچ . جوان ، صندلی LEEF ، تحقیقات افسردگی ، و پروفسور روانشناسی ، دانشگاه بریتیش کلمبیا ، ونکوور ، کانادا ، افرادی که اختلال دو قطبی دارند در افزایش خطر برای دیگر syndromes روانی از جمله اختلالات اضطراب ، اختلال کم‌توجهی بیش‌فعالی ( اختلال کم‌توجهی بیش‌فعالی ، و مشکلات با استفاده از ماده هستند . این اختلالات روانی ، همراه با comorbidities پزشکی شایع در افراد دارای دو قطبی ، از جمله بیماری‌های قلبی ، سرطان ، اختلالات غدد درون‌ریز و اختلالات autoimmune ، منجر به عوارض ، سلامت کلی ضعیف و کاهش امید به زندگی می‌شود .
تحقیقاتی که توسط ویلم A ارائه شد . Nolen ، M.D. ، دکترا ، از مرکز پزشکی دانشگاه ، دانشگاه گرونینگن ، هلند ، نشان می‌دهد که عوامل ژنتیکی ممکن است نقشی در رشد of در افراد با اختلال دوقطبی بازی کنند . محققین شاهد افزایش شیوع اختلال دوقطبی در میان دوقلوها و والدین و کودکان خود ایمنی خود ایمنی هستند . این یافته‌ها ، عامل خطر ژنتیکی برای این بیماری را نشان می‌دهند .
در مطالعه دکتر Nolen از افراد مبتلا به ایمنی خود ایمنی ، آن‌ها دریافتند که افرادی که اختلال دو قطبی نیز دارند ، در ۲۱ mRNAs ، که حاوی کده‌ای مربوط به التهاب ، بقای سلول و مرگ سلولی ، در میان چیزهای دیگر هستند . اگر با مطالعه بیشتر تایید شود ، این یافته‌ها می‌تواند منجر به راه‌های جدیدی برای تشخیص و درمان اختلال دوقطبی شود و نشان دهد که نرخ‌های بالای of پزشکی را می‌توان با عوامل ژنتیکی توضیح داد .
مغز به اختلال دوقطبی محدود می‌شود
مبدا :
مرکز پزشکی دانشگاه پیتسبورگ
خلاصه :
توجه به مغز نشانه‌های حیاتی برای درک ، تشخیص و درمان اختلال دو قطبی دارد .
توجه به مغز نشانه‌های حیاتی برای درک ، تشخیص و درمان اختلال دو قطبی دارد ، طبق یافته‌های امروز در کنفرانس بین‌المللی هفتم درباره اختلالات دو قطبی . دو مطالعه که در یک جلسه مطبوعاتی در روز ۷ ژوئن برگزار شد ، به شناسایی مسیرهای جدید و markers برای تشخیص و درمان این بیماری کمک کرده‌اند .

اولین مطالعه توسط الحسینی K ارائه شد . Manji ، رئیس آزمایشگاه of مولکولی در موسسه ملی سلامت روانی ( NIMH ) ، پیشنهاد می‌کند که اختلال دوقطبی از ناهنجاری‌هایی در پلاستیسیته سلول عصبی ناشی می‌شود - ماشین‌آلات پیچیده درون سلول‌های عصبی که فرآیندهای متعددی را درون بدن تنظیم می‌کند . با استفاده از مدل‌های حیوانی و سلولی ، دکتر Manji و همکارانش در NIMH نشان دادند که اختلالات در این مسیر منجر به بسیاری از نشانه‌های اصلی اختلال دوقطبی و توضیح بسیاری از مشاهدات دیگر در مورد این بیماری شده‌است . یافته‌ها ، مسیری جدید برای درمان علت اصلی دوقطبی ، به جای درمان افسردگی یا شیدایی ، و همچنین اهداف جدید ، برای داروهای بهبود یافته که بسیاری از آن‌ها در آزمایش‌ها کلینیکی مورد آزمایش قرار می‌گیرند ، پیشنهاد می‌دهد .
منبع سایت علم روز

یکشنبه 23 دی 1397
بؤلوملر :