این مطالعه نتیجه می‌گیرد که در حالی که گزارش‌ها اخیر نشان می‌دهند که یک مشکل با اختلال دو قطبی وجود دارد ، یک مساله برابر اگر مشکل بزرگ‌تر با overdiagnosis وجود نداشته باشد . این مطالعه به صورت آنلاین توسط مجله روان‌پزشکی بالینی منتشر شد . محقق اصلی ، مارک زیمرمن ، در جلسه سالانه انجمن روان‌پزشکی آمریکا در روز چهارشنبه ، ۷ مه ، این یافته‌ها را ارائه خواهد داد .
این مطالعه شامل ۷۰۰ بیمار روانی است که با استفاده از SCID مصاحبه شده‌اند و یک پرسشنامه self بین ماه مه ۲۰۰۱ تا مارس ۲۰۰۵ تکمیل کرده‌اند . این پرسشنامه از بیمارانی پرسیده شد که آیا پیش از این بیماری مبتلا به اختلال افسردگی دو قطبی یا اختلال افسردگی مبتلا به اختلال افسردگی را تشخیص داده‌اند یا خیر . تاریخچه خانواده اختلال دوقطبی به عنوان شاخصی از اعتبار تشخیصی مورد استفاده قرار گرفت .
از ۷۰۰ بیمار ، ۱۴۵ گزارش شده‌است که قبلا ً به عنوان اختلال دوقطبی تشخیص داده شده‌اند ؛ با این حال ، کم‌تر از نیمی از ۱۴۵ بیمار ( ۴۳.۴ درصد ) به اختلال دوقطبی براساس the تشخیص داده شدند . علاوه بر این ، این مطالعه نشان داد که بیماران مبتلا به اختلال دوقطبی مبتنی بر اختلال دوقطبی ، خطر morbid بالاتری از اختلال دوقطبی در بستگان درجه اول داشتند .
اثرات جانبی غیر ضروری نگرانی عمده of هستند . از آنجا که تثبیت‌کننده حالت درمان اختلالات دو قطبی هستند ، overdiagnosing می‌تواند بیماران را به طور غیر ضروری در معرض اثرات جانبی دارو ، از جمله ضربه احتمالی به کلیه ، endocrine ، کبدی ، immunologic و متابولیک قرار دهد .
نویسنده سرب ، مارک زیمرمن ، مدیر روان‌پزشکی بیماران سرپایی در بیمارستان رود آیلند و استادیار رشته روان‌پزشکی و رفتار انسانی در مدرسه پزشکی وارن Alpert در دانشگاه براون ، می‌گوید : " Clinicians به تشخیص اختلالاتی که احساس راحتی بیشتری می‌کنند تمایل دارند . ما فرض می‌کنیم که در دسترس بودن داروهایی که برای درمان اختلال دو قطبی تایید شده‌اند ممکن است بر متخصصین بالینی تاثیر گذار باشد که مطمئن نیستند آیا بیمار اختلال دو قطبی یا اختلال شخصیت مرزی دارد یا خیر . " او ادامه می‌دهد : " این جانبداری از طریق پیام بازاریابی شرکت‌های داروسازی به پزشکان تقویت می‌شود ، که بر ادبیات در مورد تاخیر و اختلال اختلال دو قطبی تاکید دارد و ممکن است متخصص بالینی باشد تا از تشخیص اختلال دو قطبی اجتناب کند ."
زیمرمن به این نتیجه می‌رسد ، " نتایج این تحقیق نشان می‌دهد که اختلال دوقطبی " overdiagnosed " است و ما توصیه می‌کنیم که متخصصین بالینی از یک روش استاندارد شده، معتبر در تشخیص اختلال دو قطبی استفاده می‌کنند .
این گزارش از روش‌های جزیره رود برای بهبود پروژه تشخیص و خدمات تشخیص تشخیص و خدمات ( midas ) است ، که زیمرمن یک محقق اصلی است . زیمرمن گفت : " پروژه midas در ادغام روش‌های تشخیص کیفیت تحقیق در یک مطب سرپایی در جامعه وابسته به یک مرکز پزشکی آکادمیک ، منحصر به فرد است ."
فواید امگا ۳ هنوز به اختلال دوقطبی نامشخص است
مبدا :
مرکز پیشبرد سلامت
خلاصه :

با وجود یافته‌های فریبنده که مکمل‌های اسیده‌ای چرب امگا ۳ می‌تواند علائم افسردگی را کم کند ، هنوز شواهد کافی برای گفتن این که آیا امگا ۳ درمان مفید برای افراد مبتلا به اختلال دو قطبی است ، وجود ندارد . این نویسندگان می‌گویند که با این وجود ، امگا ۳ سزاوار مطالعه بیشتر است چرا که به نظر می‌رسد هیچ عارضه جانبی جدی ندارند و اغلب متخصصان مکمل‌ها را برای افراد مبتلا به بیماری‌های قلبی و برخی از اختلالات ایمنی توصیه می‌کنند .
منبع سایت علم روز

یکشنبه 23 دی 1397
بؤلوملر :