درمان طولانی‌مدت
معمولا ً در اختلال دو قطبی رفتار طولانی‌مدت مورد نیاز است . بنابراین ، آزمایش‌ها برای تشخیص حفظ اثر یا واکنش مداوم در افسردگی قطبی باید از طرح جلوگیری از بازگشت پیروی کنند : به عنوان مثال بیماران در یک قسمت با دارو مورد نظر درمان می‌شوند و سپس برای ادامه درمان فعال یا دارونما استفاده می‌شوند . با این حال ، خروج حاد داروی فعال پس از واکنش درمان ممکن است به طور مصنوعی باعث افزایش میزان تاثیر به علت اثرات جانبی خروج مواد مخدر شود . بنابراین ، دوره‌های طولانی ثبات حالت برای حداکثر تا ۳ ماه ممکن است مطلوب به نظر برسد ، اما انطباق پروتکل ممکن است در عمل دشوار باشد و قطعا ً انجام مطالعات را دشوارتر و پرهزینه خواهد کرد .
افزودن دارو به عوامل دیگر در طول یا پس از حل یک اپیزود افسرده و یا manic ، و تحقیقات بعدی آن به عنوان monotherapy در برابر دارونما برای جلوگیری از عود مجدد نیز از لحاظ بالینی آموزنده است . در نهایت ، علاوه بر معیارهای سنتی نتیجه مبتنی بر مقیاس‌های درجه‌بندی شدت علایم ، توصیه می‌شود که اقدامات مربوط به عملکرد مانند آزمون‌های روان‌پزشکی عصبی توجه ، حافظه و عملکرد اجرایی و کیفیت زندگی را در بر داشته باشیم .
جلوگیری طولانی‌مدت از بازگشت ، چالش اصلی اختلال دو قطبی است . موفقیت نیازمند یک اتحاد درمانی بالغ بین دکتر و بیمار ، مدیریت موثر خود - مدیریت از طریق بیماران و خانواده‌های آن‌ها و درمان‌های موثر تحمل شده است .
مقاله کنفرانس : گودوین دارد ، اندرسون I ، Arango C ، و سایرین ECNP اتفاق‌نظر دارند . افسردگی دو قطبی . خوب است، مارس ۲۰۰۷ . Neuropsychopharmacology اروپایی ۲۰۰۸ ؛ ۱۸ : ۵۳۵ - ۵۴۹ -
مقاله کامل سند اجماع عام بر روی افسردگی قطبی از طریق وب سایت ECNP در دسترس است : http: / /www.ecnp.eu
اختلال دوقطبی و ژن Abnormalities : سدیم ، کلسیم Imbalances پیوند با بخش‌های افسرده Manic ارتباط دارد .
مبدا :
موسسه ملی بهداشت روانی
خلاصه :
یک مطالعه ژنتیکی بزرگ از اختلال دوقطبی ، ماشین‌آلات را درگیر کرده‌است که میزان سدیم و کلسیم را در نورون‌ها متعادل می‌کند . این اختلال در ارتباط با تنوع در دو ژن است که اجزای چنین کانال‌های یونی را می‌سازند . اگرچه هنوز مشخص نشده است که آیا یا چگونه تغییر ژنتیکی مظنون ممکن است بر ماشین‌آلات تعادل اثر بگذارد ، نتایج به این امکان اشاره می‌کنند که اختلال دوقطبی ممکن است از عملکرد نادرست کانال‌های یونی ریشه بگیرد .
بزرگ‌ترین آنالیز ژنتیک از نوع خود برای اختلال دوقطبی ، ماشین‌آلات دخیل در تعادل سدیم و کلسیم در سلول‌های مغز است . محققان در بخشی از موسسه ملی بهداشت روانی ، بخشی از موسسه ملی بهداشت ، ارتباط بین اختلال و تغییر در دو ژن را یافتند که بخش‌هایی از کانال‌ها را که جریان عناصر را به داخل و خارج از سلول‌ها از جمله نورون‌ها را مدیریت می‌کنند ، تشکیل می‌دهند .
دکتر پاملا Sklar ، دکترای پزشکی بیمارستان عمومی ماساچوست ( MGH ) و مرکز روانشناسی روان‌پزشکی ( استنلی ) در موسسه Broad MIT و هاروارد ، که تحقیقات را رهبری می‌کردند ، توضیح داد : " یافتن انجمن‌های قوی مربوط به دو پروتئینی که ممکن است در تنظیم این کانال‌های یونی دخیل باشند - و همچنین گمان می‌رود اهداف دارویی که برای درمان اختلال دوقطبی مورد استفاده قرار می‌گیرند تعجب‌آور است ."
اگرچه هنوز مشخص نشده است که آیا یا چگونه تغییر ژنتیکی مظنون ممکن است بر ماشین‌آلات تعادل اثر بگذارد ، نتایج به این امکان اشاره می‌کنند که اختلال دوقطبی ممکن است از عملکرد نادرست کانال‌های یونی ریشه بگیرد .

Sklar ، شان Purcell ، دکترا ، also و مرکز استنلی ، و نیک Craddock ، پزشک ، دکترا ، دانشگاه کاردیف و گروه بزرگی از همکاران بین‌المللی گزارش خود را در ۱۷ اوت ۲۰۰۸ در سایت ژنتیک طبیعی گزارش کردند .
منبع سایت علم روز

یکشنبه 23 دی 1397
بؤلوملر :