در حالی که مطالعه حاضر برای تعداد زیادی از عوامل خطر عروقی کنترل شد , هیچ اطلاعاتی برای نشانگرهای زیستی عروقی و ویژگی‌های میگرن نظیر اورا در دسترس نبود .
با این حال , نویسندگان می‌گویند " این نتایج بیشتر به شواهدی اضافه می‌کنند که میگرن باید یک شاخص مهم برای بیماری‌های قلبی - عروقی باشد , حداقل در زنان , " و دلیلی وجود ندارد که این یافته‌ها برای مردان قابل اعمال نباشند .
آن‌ها نتیجه می‌گیرند : " با توجه به شیوع بالای میگرن در جمعیت عمومی , نیاز مبرم به درک فرآیندهای زیستی دخیل و ارائه راهکارهای پیشگیرانه برای بیماران وجود دارد . "
" ربکا بروکس " و " ملیسا بل " (melissa officinalis ) با این نظر موافق هستند که " زمان آن رسیده‌است که میگرن را به لیست شرایط اولیه پزشکی اضافه کنید که نشانگر خطر بیماری‌های قلبی - عروقی بعدی هستند . "
آن‌ها می‌گویند که این مطالعه در مورد اینکه آیا درمانی که فرکانس یا شدت میگرن را کاهش دهد , خطرات عروقی بعدی را کاهش دهد , و با گفتن " چه شواهد کمی که ما انجام می‌دهیم , نیاز به محدودیت درمانی [ برای پیش‌گیری از خطر بیماری‌های قلبی - عروقی ] را نشان می‌دهد تا زمانی که درک بهتری از مکانیسم‌های مرتبط با پیوند بین میگرن و بیماری عروق داریم . "
پیش‌گیری از میگرن : آنتی‌بادی‌های تک‌تبار می‌تواند گزینه درمانی اضافی باشد .
منبع :
آکادمی علوم اعصاب اروپا
خلاصه :
محققان بر پیش‌گیری یا کوتاه کردن مدت حملات میگرن با نگاه به گزینه‌های درمان دارویی و آن‌هایی متمرکز هستند که می‌توانند درمان‌های آینده را شکل دهند.
پیش‌گیری یا کوتاه کردن مدت حملات میگرنی - - گزینه‌های درمان دارویی و آن‌هایی که می‌توانند درمان‌های آینده را شکل دهند در کنگره آکادمی علوم اعصاب در کپنهاگ مورد بحث قرار گرفتند .
میگرن بین ۶ تا ۸ درصد از مردان و ۱۰ تا ۱۲ درصد از زنان , یکی از شایع‌ترین بیماری‌های نورولوژیک است . بنا به گفته سازمان بهداشت جهانی ( who ) , این سازمان یکی از پنج اختلال عصبی است که سال‌ها از سلامت بیمار رنج می‌برد . او گفت : " به دلیل میگرن در طی سال‌های سالم , در حدود ۱۰ سال زندگی سالم از بین رفت . این شکل می‌تواند به خاطر بهبود گزینه‌های درمان برای آینده بهتر تغییر یابد . پیشرفت در پیش‌گیری از میگرن امید می‌دهد که ما قادر به بهبود کیفیت زندگی مبتلایان به آینده باشیم . "
مکانیسم‌هایی در درمان‌های پیشگیرانه

" هنوز تحقیقات کمی درباره نحوه کار درمان‌های پیشگیرانه در حال حاضر وجود دارد . یکی از مکانیسم‌های بالقوه می‌تواند کاهش افسردگی قشر قشری ( csd ) - - حرکتی باشد که با کاهش تحریک‌پذیری نورونی در قشر مخ حرکت می‌کند . " در مدل‌های حیوانی csd می‌تواند زمینه‌ساز تجلی بصری میگرن انسان باشد . بسیاری از داروهای پیشگیرانه قادر به سرکوب این فرآیند هستند . به طور کلی , کاهش ۵۰ درصدی در روزه‌ای میگرن در حداقل نیمی از بیماران به عنوان یک هدف درمانی واقع گرایانه تلقی می‌شود . درمان‌های پیشگیرانه نیز باید شدت درد را کاهش داده و اطمینان حاصل کنند که چه موقع حمله رخ می‌دهد .
منبع سایت علم روز

پنجشنبه 20 دی 1397
بؤلوملر :