متیو اس . , elsevier science publishers , new york , 1987 , p . پروفسور علوم اعصاب و عصب‌شناسی , اینشتین . " استفاده از رسانه‌های اجتماعی به عنوان یک ابزار پژوهشی , بیشتر در مورد علایم میگرن و آنچه که باید در حین ارزیابی در نظر گرفته شود , یاد گرفتیم . "
بزرگی ناتوانی میگرن در زندگی روزمره باعث از دست دادن روزه‌ای کاری , از دست رفتن فرصت‌ها و اتفاقات گذشته در میان خانواده و دوستان می‌شود و می‌تواند بافت عاطفی , اجتماعی و مالی یک خانواده را تضعیف کند . مطالعه اخیر در جلسات کلینیک مایو , از اپیدمیولوژی مزمن میگرن و پیامدهای آن نشان داد که در صورتی که میگرن فاقد میگرن باشد والدین بهتری خواهند بود که در نتیجه نیمی از مبتلایان به میگرن را در ماه گذشته از دست داده‌اند .
سینتیا آرمان , نویسنده کتاب و ساکن دانشکده اعصاب , عصب‌شناسی و اینشتین , گفت : " با توجه به تاثیر فیزیکی و عاطفی میگرن , یک انجمن آنلاین یک منبع منحصر به فرد برای جامعه سردرد حرفه‌ای است تا به ما در بهبود نحوه تشخیص , مراقبت و درمان سردرد و سندرم‌های درد صورت کمک کند . " برای افرادی که تحت‌تاثیر بیماری‌های عصبی قرار می‌گیرند , یک سایت آنلاین ممکن است گمنام و یک جامعه را فراهم کند و مکانی امن برای باز و صادقانه بودن بدون ترس از قضاوت یا به حاشیه رانده شدن باشد. "
محرک‌ها برای حملات میگرن برای بیماران مجزا
منبع :
دانشگاه علوم پزشکی وین
خلاصه :
میگرن دومین اختلال شایع در جهان است و ششمین بیماری در بین افراد مبتلا به میگرن است . مطالعه موردی با تحلیل کلی برای کل جامعه مورد مطالعه مقایسه می‌شود . در عین حال , در عین حال , یافته‌ها : از میان جمعیت بیماران مبتلا به تالاسمی که روزانه یک دفترچه خاطرات مفصلی داشتند , تشخیص علل احتمالی میگرن با انجام تحلیل‌های شخصی امکان پذیر بود .
میگرن دومین اختلال شایع در جهان است و ششمین بیماری در میان افراد مبتلا به میگرن است . کریستین ماچ , رئیس بخش متخصص سردرد در بخش عصب‌شناسی بخش اعصاب وین , توضیح می‌دهد : " تعیین عواملی که باعث حملات میگرن می‌شوند , بسیار مهم و گامی در مدیریت میگرن است . " شواهد قابل اطمینانی را نمی‌توان صرفا ً از طریق درخواست از مبتلایان به دست آورد , بلکه باید سوابق دقیقی را در یک دفتر ثبت کند و این داده‌ها باید تحلیل آماری پیچیده‌ای شوند تا بتوانند میگرن را براساس یک فرد درمان کنند . این دقیقا ً همان چیزی است که یک مطالعه جدید نشان داده‌است .
گروه کاری سردرد در وین وین یکی از رهبران جهان در زمینه عوامل محرک میگرن است و به ایجاد برنامه‌ای برای تشخیص محرک‌های میگرن کمک می‌کند . هم‌کاری بین این شرکت و این شرکت به مطالعه‌ای که اخیرا ً در مجله پیشگامان منتشر شده‌است , منجر شده‌است .

مطالعه حاضر با هدف بررسی روش کاملا ً جدیدی برای تحلیل عوامل محرک میگرن انجام شد . برای اولین بار , عوامل محرک مسبب حمله میگرن , به صورت جداگانه برای هر بیمار تعیین نشده بود . مقدمه : با تحلیل پرونده‌ها بر مبنای فردی , ما قادر به ارائه داروهایی هستیم که متناسب با شرایط فردی هر بیمار است . نیاز به این رویکرد که تا به حال در مطالعات پزشکی غیر معمول است , اخیرا ً در مقالات برجسته ژورنال مورد تاکید قرار گرفته‌است . "
منبع سایت علم روز

پنجشنبه 20 دی 1397
بؤلوملر :