محققان دریافتند که زنان استروژن - فقط therapy هورمون استرس دارند و بر روی آزمون‌های " حافظه کار " بعد از قرار گرفتن در معرض استرس در مقایسه با زنانی که دارونما مصرف کرده بودند ، عمل کردند .
حافظه کاری به مغز اجازه می‌دهد که اطلاعات را فورا ً برای پردازش در دسترس نگه دارد ، مانند زمانی که یک خریدار از یک لیست خرید ذهنی برای برداشتن موارد استفاده می‌کند یا زمانی که یک دانش‌آموز تعداد خاصی را در ذهن نگه می‌دارد ، به عنوان معلم یک مشکل کلمه را با صدای بلند در کلاس ریاضی می‌خواند . مطالعات نشان داده‌اند که استرس می‌تواند حافظه کاری را مختل کند .
effect Herrera ۴۲ زن را با سن متوسط ۶۶ نفر از دانشگاه یو. اس . اس در اوایل سال ۶۶ از دانشگاه کارولینای جنوبی به رهبری هوارد Hodis ، استاد دانشکده پزشکی کک و یکی از نویسندگان مطالعه جدید ، استخدام کرد .
نیمی از زنان postmenopausal در estradiol ، یک نوع درمان استروژن ، تقریبا ً پنج سال ، بوده‌اند ، در حالی که بقیه نیز دارونما ( placebo) دریافت کرده بودند .
هر شرکت‌کننده دو بار از USC بازدید کرد . برای ایجاد یک پاسخ استرس در طول یک بازدید ، محققان از شرکت کنندگان خواستند تا حدود ۳ دقیقه دست خود را در آب یخ فرو ببرند . برای شرایط کنترلی که در طول دیدار دیگر انجام شد ، شرکت کنندگان دست خود را در آب‌گرم قرار دادند .
قبل و بعد از هر بازدید ، محققان بزاق را جمع‌آوری کردند تا میزان کورتیزول ، استروژن ، و پروژسترون را اندازه‌گیری کنند . پژوهشگران همچنین آزمون حافظه کار به نام یک " وظیفه کش دار " را اجرا کردند که در آن زنان هر کدام یک مجموعه داده بودند و سپس از آن‌ها می‌پرسیدند که آیا هر جمله منطقی است . از آن‌ها خواسته شد که آخرین کلمه هر یک را به یاد بیاورند .
همه زنان در دوره محکومیت پس از شرایط آب گرم به همان اندازه خوب عمل کردند . اما بعد از حمام کردن یخ ، زنانی که دارونما مصرف کرده بودند ، در سطوح کلسترول بالا را تجربه می‌کردند . آن‌ها همچنین کاهش در عملکرد حافظه فعال را نشان دادند .
در مقابل ، زنانی که استروژن را دریافت می‌کنند ، افزایش کمتری در کورتیزول داشت و هیچ کاهشی در عملکرد حافظه کارگری نشان نداد .
Ycaza Herrera گفت : " درمان جایگزینی هورمون ممکن است برای هر زنی درست نباشد ، اما زنان باید بتوانند با پزشکان خود گفتگو کنند ."
اختلال در دوران کودکی می‌تواند منجر به مشکلات سلامت روحی بزرگسالان شود
مبدا :
دانشگاه میشیگان
خلاصه :
محققان می‌گویند که جذب شدن به عنوان یک کودک می‌تواند به میزبان مشکلات سلامتی ذهنی در بزرگسالی منجر شود .
به گفته محققان میشیگان ، جذب شدن به عنوان یک کودک می‌تواند به میزبان مشکلات سلامتی ذهنی در بزرگسالی منجر شود .
یک مطالعه جدید توسط اندرو Grogan - Kaylor و Shawna لی ، هم استاد هم‌کار و هم استاد هم‌کار اجتماعی ، و همکاران نشان می‌دهند که خشونت ناشی از کتک زدن می‌تواند منجر به افسردگی ، تلاش برای خودکشی ، نوشیدن در سطوح متوسط یا استفاده از مواد مخدر غیر قانونی شود .
Grogan - گفت : " قرار دادن کتک زدن در یک رده مشابه با تجربیات سو مصرف فیزیکی / احساسی باعث افزایش درک ما از مشکلات سلامت ذهنی بزرگسالان خواهد شد ."
Spanking به عنوان استفاده از نیروی فیزیکی با هدف ایجاد کودک برای تجربه درد ، اما نه جراحت ، برای اصلاح یا کنترل رفتار youth's تعریف می‌شود .
محققین توجه دارند که با توجه به اینکه هر دو کتک زدن و آزار فیزیکی شامل استفاده از زور و تحمیل درد و نیز ارتباط با پیامدهای سلامتی ذهنی مشابه است ، این سوال را مطرح می‌کند که آیا کتک زدن باید به عنوان یک تجربه نامطلوب از دوران کودکی تلقی شود . این شامل سو استفاده ، غفلت و بدکاری خانه است که شامل طلاق و خویشاوند زندانی است .

این مطالعه از داده‌های مطالعه سی‌دی سی و Kaiser ACE استفاده کرد که بیش از ۸، ۳۰۰ نفر را در محدوده سنی ۱۹ تا ۹۷ سال نمونه‌گیری کرد . شرکت کنندگان در مطالعه گزارش‌ها خود - گزارشی را تکمیل کردند در حالی که به دنبال معاینات پزشکی روتین در یک کلینیک سرپایی بودند .
منبع سایت علم روز

چهارشنبه 19 دی 1397
بؤلوملر :