او توضیح می‌دهد : " پیش از آن ، ما تنها می‌توانیم بگوییم که این بخش از مغز در آن بخش عمل می‌کند ، اما اکنون می‌توانیم بگوییم که انتقال‌دهنده‌های عصبی احتمالا ً مهم هستند - - و در نتیجه ، نقش نورون‌ها مهاری را استنباط می‌کنند - - در این کار ما را قادر می‌سازد تا افکار ناخواسته را رها کنیم ."
" در جایی که تحقیقات قبلی بر قشر پیش پیشانی متمرکز شده‌اند - - مرکز فرماندهی - - ما نشان داده‌ایم که این یک تصویر ناکامل است . افکار ناخواسته Inhibiting بیشتر در مورد سلول‌های هیپوکامپ - - پوتین‌های " روی زمین " که دستوراتی را از قشر پیش پیشانی دریافت می‌کنند ، وجود دارد . اگر سرباز پیاده army's مجهز باشد ، فرمان فرماندهان آن را نمی‌توان به خوبی اجرا کرد ."
محققان دریافتند که حتی در داخل نمونه او از جوانان سالم ، افراد با hippocampal less ( کم‌تر از سربازان پیاده ) کم‌تر قادر به سرکوب فعالیت hippocampal توسط قشر پیش پیشانی هستند - - و در نتیجه بسیار بدتر از مهار کردن افکار ناخواسته هستند.
این کشف ممکن است پاسخ یکی از سوالات طولانی در مورد اسکیزوفرنی را بدهد . تحقیقات نشان داده‌اند که افراد مبتلا به شیزوفرنی ، hippocampi هایپر اکتیو را دارند که با علایم intrusive مانند توهم مرتبط هستند . مطالعات پس از مرگ آشکار کرده‌اند که نورون‌های inhibitory ( که از GABA استفاده می‌کنند ) در خطر هستند و احتمالا ً برای قشر پیش پیشانی برای تنظیم فعالیت در این ساختار سخت‌تر می‌شوند . این نشان می‌دهد که هیپوکامپ در مهار افکار و خاطرات سرگردان ، که ممکن است به صورت توهم ظهور کند ، نیست .
به گفته دکتر اشمیتز ، " تاثیرات محیطی و ژنتیکی که منجر به بیش‌فعالی در هیپوکامپ شده ، ممکن است زمینه‌ساز بروز اختلالات با افکار intrusive به عنوان یک نشانه رایج باشد."
در حقیقت ، مطالعات نشان داده‌اند که فعالیت بالا در هیپوکامپ در طیف وسیعی از شرایط مانند اختلال استرس پس از استرس ، اضطراب و افسردگی مزمن دیده می‌شود که همگی شامل ناتوانی pathological برای کنترل افکار - - مانند نگرانی بیش از حد و rumination .
او می‌گوید : " در حالی که این مطالعه هیچ درمان فوری را مورد بررسی قرار نمی‌دهد ، پروفسور اندرسون معتقد است که اگر شما بتوانید فعالیت GABA را در هیپوکامپ افزایش دهید ، این می‌تواند به مردم کمک کند تا افکار ناخواسته و ناخوانده را متوقف کنند ."
این تحقیق توسط شورای تحقیقات پزشکی تامین شد .
درمان جایگزینی هورمون ممکن است برای حافظه women's مفید باشد .
زنانی که تحت درمان هورمونی قرار گرفته بودند، بهتر از زنانی که این کار را انجام نداده بودند ، بهتر کار می‌کردند .
مبدا :
دانشگاه کالیفرنیای جنوبی
خلاصه :
یک مطالعه جدید مزایای بالقوه درمان یائسگی برای نوع خاصی از حافظه را نشان می‌دهد .
طبق یک مطالعه جدید از سوی کالیفرنیای جدید ، نوعی از درمان جایگزینی هورمون ، ممکن است از حافظه برای برخی از زنان محافظت کند .
یافته‌های محققان یو. اس. یو ، آخرین یافته‌ها برای نشان دادن این موضوع است که درمان جایگزینی هورمون ، می‌تواند فوایدی برای بحث‌های علمی در مورد مزایا و معایب درمان یائسه داشته باشد.
الکساندرا Ycaza Herrera ، نویسنده اصلی study's و محقق دانشکده gerontology لیونارد دیویس می‌گوید : مطالعه ما نشان می‌دهد که درمان استروژن بعد از یائسگی از حافظه مورد نیاز برای وظایف شناختی کوتاه‌مدت از اثرات استرس محافظت می‌کند .
مطالعات اولیه به خطرات بالقوه سلامتی این درمان اشاره کرده‌اند . روش درمانی ترکیبی که از استروژن و پروژسترون استفاده می‌کند با ریسک بالاتری از سرطان پستان ، بیماری‌های قلبی ، سکته و لخته‌های خونی ارتباط دارد .

این مطالعه در روز ۲ نوامبر در ژورنال of بالینی و متابولیسم منتشر شد .
منبع سایت علم روز

چهارشنبه 19 دی 1397
بؤلوملر :