مدار هوشیاری Brain's از طریق تکامل حفظ شد
روش مولکولی ، پایه عصبی سلول‌های مغز را نشان می‌دهد - - مطالعه بر روی حیوانات با پشتوانه ملی
مبدا :
موسسه ملی بهداشت روانی
خلاصه :
با استفاده از یک روش مولکولی که ممکن است به طور گسترده توسط این حوزه اتخاذ شود ، محققین متوجه شدند که مدارات مغز برای هوشیاری ، یا هوشیاری - - و برای حالات مغزی بیشتر ضروری هستند. به طور قابل‌توجهی ، انواع و مدارهای مشابه سلول در طول هوشیاری در ماهی و موش با گورخر درگیر شده‌اند ، گونه‌هایی که نیاکان تکاملی آن‌ها صدها میلیون سال پیش از آن‌ها جدا شده‌اند . این نشان می‌دهد که مغز انسان احتمالا ً برای این حالت برای بقا ضروری است .
با استفاده از یک روش مولکولی که احتمالا ً در این حوزه به کار گرفته می‌شود ، محققانی که توسط موسسه ملی بهداشت تایید شده‌اند کشف کرده‌اند که مدارات مغز برای هوشیاری ، یا هوشیاری - - و به طور کلی برای حالات مغزی ضروری هستند . به طور قابل‌توجهی ، انواع و مدارهای مشابه سلولی در طول هوشیاری در ماهی و موش با گورخر درگیر شده‌اند ، گونه‌هایی که نیاکان تکاملی آن‌ها میلیون ‌ها سال پیش از آن‌ها جدا شده‌اند . این نشان می‌دهد که مغز انسان احتمالا ً برای این حالت برای بقا ضروری است .
دکتر گوردون ، ، رئیس موسسه ملی اعتیاد روانی ( NIMH ) ، که همراه با موسسه ملی اعتیاد به مواد مخدر ( NIMH ) ، که همراه با موسسه ملی اعتیاد به مواد مخدر است ، این مطالعه را توضیح داد : " کسب آشنایی با بازیگران مولکولی در یک رفتار - - به عنوان وعده‌های جدید - ممکن است روزی منجر به مداخلات بالینی شود که وضعیت‌های ناکارآمد مغزی را هدف قرار می‌دهند ."
کارل Deisseroth ، دکتر ، ، متیو Lovett - بارون ، دکترا ، و دانشگاه استنفورد ، پالو آلتو ، کالیفرنیا ، همکاران ، گزارش یافته‌های خود را با استفاده از تکنولوژی تصویربرداری از فعالیت عصبی در ۲ نوامبر ۲۰۱۷ در سلول ژورنال فرا می‌خوانند .
برای اولین بار ، چند نقشه امکان پذیر کردن این که کدام نورون‌ها در یک حیوان رفتار می‌کنند در طول یک حالت خاص مغز فعال می‌شوند - - و متعاقبا ً molecularly فقط آن نورون‌ها را آنالیز می‌کنند تا زیرمجموعه و مدارها را شناسایی کنند .
در این مورد ، محققان از این تکنیک برای نمایش فعالیت نورون‌ها که از طریق سره‌ای شفاف ماهیان خاویاری ژنتیک مهندسی ژنتیک قابل‌مشاهده است استفاده کردند . آن‌ها هوشیاری را با اندازه‌گیری این که چقدر طول می‌کشد تا حیوانات در پاسخ به یک محرک تهدید آمیز دم خود را تکان دهند ، سنجش کردند .
یک آنالیز مولکولی مشخص شد که subtypes منجر به شناسایی شش مدار مظنون متشکل از جمعیت‌های متمایزی از نورون‌ها که فعالیت نورون‌ها را تنظیم می‌کنند ، تشکیل شده‌است ، که تنها یکی از آن‌ها قبلا ً به مراقبت مربوط بوده‌است . تقریبا ً همان بازیکنان در آزمایش‌ها بعدی در حال آزمایش چنین circuitry های مرتبط با زمان در مغز موش ، فعال بودند . با استفاده از optogenetics - - ابزار اکتشافی دیگری که توسط Deisseroth و همکارانش ایجاد شد - محققان زمین را به سه مدار باریک کردند که به طور قطعی هشیاری را در موش‌ها افزایش دادند ، از جمله آن‌هایی که قبلا ً شناخته شده‌بود . سه نفر دیگر به جای نقش قانون گذاری ، به ایفای نقش می‌پردازند .
دانشمندان مکانیزمی را شناسایی می‌کنند که به ما کمک می‌کند تا افکار ناخواسته را مهار کنیم
مبدا :
دانشگاه کمبریج
خلاصه :

دانشمندان یک ماده شیمیایی کلیدی را در ناحیه حافظه مغز شناسایی کرده‌اند که به ما اجازه می‌دهد تا افکار ناخواسته را سرکوب کنیم ، و توضیح دهیم که چرا افرادی که از اختلالاتی نظیر اضطراب ، اختلال استرس پس از حادثه ( اختلال استرس پس از حادثه ) ، افسردگی و شیزوفرنی معمولا ً در هنگام رفتن این مدارها تجربه می‌کنند .
منبع سایت علم روز

چهارشنبه 19 دی 1397
بؤلوملر :