مهارت‌های اجتماعی از کجا می‌آیند ؟
مهارت‌های اجتماعی بیشتر در طول زمان آموخته می‌شوند ، که از خانواده تان ریشه می‌گیرند و در طول زندگی ادامه می‌دهند . Segrin که به مدت ۳۱ سال مهارت‌های اجتماعی را مطالعه کرده‌است ، گفت که با این وجود ، برخی از شواهد علمی نشان می‌دهند که برخی ویژگی‌های خاص ، مانند اجتماعی بودن یا اجتماعی بودن اجتماعی ، ممکن است حداقل تا حدودی موروثی باشند .
در حالی که Segrin doesn't در مطالعه فعلی خود این موضوع را مورد توجه قرار می‌دهد، او می‌گوید که فن‌آوری ، برای تمام مزایای آن ، ممکن است تلفات جدی به مهارت‌های اجتماعی ، به ویژه در جوانان ، به دست آورد .
او گفت : " استفاده از تکنولوژی - - SMS ، به ویژه - - احتمالا ً یکی از بزرگ‌ترین موانع برای توسعه مهارت‌های اجتماعی در جوانان امروزی است . این باعث می‌شود که جوانان وقتی با دیگران مواجه می‌شوند timid شوند ، و مطمئن نیستند که چه کاری انجام دهند . هیچ گونه تعامل اجتماعی وجود ندارد و من می‌ترسم که that's واقعا ً به جوانان آسیب برساند ."
Segrin گفت : والدین می‌توانند به مهارت‌های اجتماعی children's خود کمک کنند - - و در عوض ، سلامت آن‌ها - - نه تنها با محدود کردن زمان نمایش بلکه با اطمینان از اینکه کودکان به طور منظم در معرض شرایطی هستند که به تعامل اجتماعی فرد نیاز دارند .
او گفت : " این می‌تواند یک کمپ تابستانی باشد ، یک برنامه ورزشی ، یک گروه کلیسایی - - چیزی که آن‌ها می‌توانند با همسالان خود آویزان شوند و فقط با هم حرف بزنند و انجام دهند ."
Segrin گفت که تحقیقات آینده باید بررسی کنند که چگونه جنبه‌های دیگر مهارت‌های اجتماعی ممکن است بر سلامتی تاثیر بگذارند . او همچنین علاقمند به نگاه به این موضوع است که چگونه مهارت‌های اجتماعی بر افرادی که با بیماری مزمن دست و پنجه نرم می‌کنند ، تاثیر می‌گذارد .
Segrin گفت : " من می‌خواهم در مورد این که چقدر مهارت‌های ارتباطی خوب است ، صحبت کنم ، آن‌ها تنها در زندگی اجتماعی شما به نفع شما نیستند ، بلکه از سلامت جسمانی شما بهره‌مند خواهند شد ."
نجات نورون‌ها ممکن است روش جدیدی برای درمان بیماری‌های Alzheimer's ارائه دهد .
مبدا :
دانشگاه مراقبت‌های بهداشتی آیووا
خلاصه :
طبق تحقیقات جدید ، درمان با ترکیب neuroprotective که سلول‌های مغز را از مرگ نجات می‌دهد نیز از رشد رفتار افسردگی مانند و ظهور بعدی حافظه و مشکلات یادگیری در مدل موش ناشی از بیماری Alzheimer's جلوگیری می‌کند . اگر چه این درمان از حیوانات در برابر علائم Alzheimer's محافظت می‌کند اما تجمع of را تغییر نمی‌دهد و neurofibrillary را در مغز موش از بین می‌برد .
درمان با ترکیب neuroprotective که سلول‌های مغز را از مرگ نجات می‌دهد نیز از رشد رفتار افسردگی مانند و ظهور بعدی حافظه و مشکلات یادگیری در مدل موش ناشی از بیماری Alzheimer's جلوگیری می‌کند . اگر چه این درمان از حیوانات در برابر علائم Alzheimer's محافظت می‌کند اما تجمع of را تغییر نمی‌دهد و neurofibrillary را در مغز موش از بین می‌برد .

دکتر اندرو pieper ، محقق ارشد مطالعات روان‌پزشکی در دانشگاه آیووا کارور و مدیر موسسه علوم عصبی آیووا در دانشگاه آیوا می‌گوید : " مطالعه ما نشان می‌دهد که نگه داشتن نورون‌ها در مغز به طور کامل علت یا معلول در فرآیند بیماری را درک می‌کند .
منبع سایت علم روز

چهارشنبه 19 دی 1397
بؤلوملر :