چن گفت : " در طی ۲۰ سال گذشته ، ایالات‌متحده آموزش فیزیکی در مدارس ابتدایی و کالج را محدود کرده‌است . در چین ، به ویژه در دهه گذشته ، آن‌ها شروع به تاکید بر آموزش فیزیکی کرده‌اند و آن‌ها یک رویکرد کل نگرانه و کل را اتخاذ می‌کنند ."
چن گفت که یافته‌ها نشان می‌دهند که دانشگاه‌ها باید برنامه‌ها و مراکز را به طور خلاقانه طراحی کنند که به صورت پویا بدن ، ذهن و روح را به یک واحد یکپارچه تبدیل کنند .
این مطالعه چندین محدودیت دارد : همه دانشجویان از یک دانشگاه جذب شده‌اند و نتایج قابل تعمیم نیستند ؛ طراحی پژوهش از ایجاد اثرات علی جلوگیری کرده‌است ؛ و این تحقیق به تفاوت‌های جنسیتی توجه ندارد .
عصبانیت شدن با یک بیماری مزمن ؟ بسیاری از داروهای ضد افسردگی کار نمی‌کنند
مبدا :
مرکز پزشکی جنوب غربی
خلاصه :
دانشمندان در حال یافتن شواهدی هستند که داروهای ضد افسردگی تجویز شده در افرادی که در حال مبارزه با افسردگی و هم یک بیماری مزمن پزشکی هستند ، موثر هستند و این سوال حیاتی را مطرح می‌کنند که آیا پزشکان باید تغییرات گسترده‌ای در نحوه رفتار آن‌ها با میلیون ‌ها آمریکایی افسرده وضع کنند .
دانشمندان در حال یافتن شواهدی هستند که داروهای ضد افسردگی تجویز شده در افرادی که در حال مبارزه با افسردگی و هم یک بیماری مزمن پزشکی هستند ، موثر هستند و این سوال حیاتی را مطرح می‌کنند که آیا پزشکان باید تغییرات گسترده‌ای در نحوه رفتار آن‌ها با میلیون ‌ها آمریکایی افسرده وضع کنند .
مطالعه جدیدی که در ژورنال انجمن پزشکی آمریکا منتشر شد نشان داد که بیماران افسرده مبتلا به بیماری‌های مزمن کلیوی ، از یک ضد افسردگی عمومی بهره‌مند نیستند . یافته‌ها ، تحقیقات دیگری را دنبال می‌کنند که نشان می‌دهد داروهای ضد افسردگی سنتی در افراد افسرده مبتلا به شرایط مزمن نظیر آسم و نارسایی احتقانی قلب نیز بی‌اثر هستند .
متخصصان موسسه مغز O " Donnell " می‌گویند شواهد کافی وجود دارد که در حال حاضر شاهد تغییر سریع در نحوه رویکرد پزشکان به موارد افسردگی در رابطه با بیماری‌های مزمن پزشکی است .
دکتر Madhukar Trivedi ، نویسنده ارشد مطالعه JAMA و رئیس مرکز تحقیقات افسردگی و مراقبت بالینی ، بخشی از پیتر اودانل جونیور می‌گوید : " هیچ توجیهی برای تجویز یک ضد افسردگی وجود ندارد که کارساز نباشد و فقط باعث عوارض جانبی شود . " ما باید به اتاق پذیرایی برگردیم تا تغییرات مغزی که در این مجموعه فرعی افسردگی درگیر هستند را درک کنیم ."
به گفته مراکز کنترل و پیش‌گیری بیماری‌ها ، نزدیک به نیمی از آمریکایی‌ها با شرایط پزشکی مزمن ، از سرطان و جنون به ورم مفاصل و آسم زندگی می‌کنند . بسیاری از این افراد دچار افسردگی عمده‌ای شده‌اند ، از جمله بیش از نیمی از بیماران Parkinson's ، ۴۱ درصد بیماران مبتلا به سرطان ، و بیش از یک چهارم از بیماران مبتلا به دیابت .
دکتر Trivedi ، استاد روان‌پزشکی و رئیس موسسه خیریه Distinguished جو ، در سلامت روانی و جولی کا ، می‌گوید که پزشکان و بیماران باید این آمار را در هنگام درمان افسردگی اساسی مورد توجه قرار دهند . هرش مسئول تحقیقات افسردگی و مراقبت بالینی است.
او می‌گوید هر دو طرف باید درک کنند که ضد افسردگی استاندارد ممکن است کار نکنند و آماده باشند که در صورت نظارت روتین علائم و اثرات جانبی ، استراتژی دیگری را نشان دهند .

دکتر Trivedi ، که مطالعات گروه استار را رهبری می‌کرد ، دستورالعمل‌های درمانی پذیرفته‌شده برای بیماران افسرده را به عهده داشت ، به تازگی پیشرفت خود را در زمینه توسعه یک تست خون برای تعیین اینکه کدام داروهای ضد افسردگی به احتمال بیشتری برای زیر گروهه‌ای مهم بیمار کار می‌کنند ، کرده‌است . او همچنین گستره‌ای از درمان‌های دیگر را یادداشت می‌کند که برای بیمارانی که به درمان اولیه واکنش نشان می‌دهند موثر هستند . اینها شامل ketamine ، electroconvulsive درمانی ، neuromodulation با تحریک مغناطیسی ، روان‌درمانی و ورزش هستند .
منبع سایت علم روز

چهارشنبه 19 دی 1397
بؤلوملر :