کودکان در این مطالعه در ابتدا با بیش‌فعالی و impulsivity در مخالفت با بی‌توجهی دست و پنجه نرم می‌کردند . اکثر آن‌ها - - ۷۶ درصد - - که مشابه نرخ اختلال کم‌توجهی بیش‌فعالی در جمعیت عمومی است . خانواده‌ها در Beauchaine's با همکاران در دانشگاه واشنگتن کار می‌کردند . یکی از محدودیت‌های این مطالعه این است که گروه کنترل والدین و کودکانی که درس نمی‌گیرند را شامل نمی‌شود .
Beauchaine گفت که تشخیص چالش‌های بزرگ والدین که مادران و پدران کودکان با اختلال کم‌توجهی بیش‌فعالی دارند ، مهم است .
او می‌گوید : " بسیاری از اوقات ، این کودکان و والدین آن‌ها بسیار شبیه هم هستند . ما تلاش می‌کنیم که آن را تغییر دهیم . او گفت : " چالش برانگیز برای والدین به این دلیل است که این کودکان می‌توانند سخت باشند ."
" این ایده نباید والدین یا کودکان را سرزنش کند ، بلکه به دنبال راه‌هایی برای کمک به هر دوی آن‌ها باشد ."
سالم‌ترین دانش آموزان کالج ، وزن خود را پایین نگه می‌دارند .
مبدا :
دانشگاه میشیگان
خلاصه :
Optimists و افراد شاد در کل سالم‌تر هستند و از فشار خون پایین‌تر و افسردگی و اضطراب کمتری در میان معیارهای دیگر برخوردار هستند .
تحقیقات نشان می‌دهد که خوش بینان و افراد شاد ، در کل سالم‌تر هستند و از فشار خون پایین‌تر و افسردگی و اضطراب کمتری برخوردارند.
با این حال ، داده‌های مربوط به تاثیر وزن و شاخص جرم بدن بر سلامت جسمی و روانی نادر هستند - - به ویژه در میان دانشجویان کالج که از افسردگی و افسردگی رنج می‌برند و اغلب از مراقبت جسمی و ورزش غفلت می‌کنند .
برای رسیدن به این هدف ، محققان دانشگاه میشیگان و دانشگاه Fudan در چین قصد دارند تا حدی را یاد بگیرند که در آن BMI و دیدگاه مثبت بر سلامت جسمی و روانی دانشجویان کالج در دانشگاه China's Fudan تاثیر می‌گذارد .
Weiyun چن ، استادیار بهداشت و سلامت در دانشکده U - M of ، گفت که آن‌ها دریافتند که دید مثبتی و BMI هر دو به سلامت خوب کمک کرده‌اند .
محققان از ۹۲۵ دانش‌آموز خواستند تا چهار شاخص سلامت روانی را نرخ دهند : امید ، سپاسگزاری ، رضایت از زندگی و شادی ذهنی . آن‌ها همچنین BMI را براساس وزن و قد خود گزارش کردند . محققان برای ارزیابی سلامت جسمی و ذهنی از دانشجویان سوالات مختلف در مورد کیفیت خواب خود سوال کردند و اینکه آن‌ها اغلب احساس سلامتی ، انرژی ، بی‌ارزش ، بی‌قرار ، مضطرب ، مضطرب و یا افسرده بودن را داشتند .
چن گفت که این چهار متغیر روان‌شناختی و BMI ۴۱ درصد کل واریانس در سلامت را تشکیل می‌دهند . به طور انفرادی ، شادی ذهنی بیش‌ترین تاثیر را داشت و پس از آن امید و سپس BMI وجود داشت .
حق‌شناسی و رضایت از زندگی بر سلامت کلی تاثیر می‌گذارد . همچنین ، BMI با سلامت جسمی و کلی ارتباط داشت ، اما نه با امید ، سپاسگزاری ، رضایت از زندگی و یا سلامت روانی .
چن گفت که در پرتو فشار شدید تحصیلی دانشجویان کالج چینی ، بخصوص در موسسات ممتاز مانند Fudan ، او از این که بسیاری از دانش آموزان خود را شاد و سالم رتبه‌بندی کردند متعجب شد . این می‌تواند منجر به تاکید China's بر رفاه در مدارس شود .
چن گفت : " آن‌ها کلاسه‌ای آموزش فیزیکی سازمان‌یافته و سازمان‌یافته دارند و نه فقط تناسب اندام دارند بلکه انواع مختلفی از چیزها را رفع می‌کنند تا شما بتوانید نیازهای متنوع‌تری را برآورده کنید . آن‌ها متوجه شدند که تاکید بر تنها academics برای سلامت کلی خوب است و لازم است که بر بخش رفاه تاکید کنند ."
طبق گزارش CDC ، این اعداد ممکن است با دانش آموزان کالج در ایالات‌متحده متفاوت باشند ، که در آن دو نفر از سه بزرگ‌سال دارای اضافه‌وزن یا چاقی هستند و ۱۷ درصد سنین جوانی ۲ تا ۱۹ سال چاق در نظر گرفته می‌شوند .

در مقابل ۷۱۴ Fudan ، یا ۷۷.۲ درصد به عنوان وزن نرمال بدن طبقه‌بندی شدند ، در حالی که تنها ۸۳ دانش‌آموز اضافه‌وزن داشتند ، و تنها ۵ دانشجو چاق بودند و ۱۲۳ دانشجو وزن وزن داشتند .
منبع سایت علم روز

چهارشنبه 19 دی 1397
بؤلوملر :