Genes مربوط به شیزوفرنی در بیماران روانی که از اختلال دوقطبی رنج می‌برند ، دلیل این است که چرا چنین بیمارانی به درمان " استاندارد طلا " برای دوقطبی - - طبق تحقیقات بین‌المللی که توسط دانشگاه of هدایت می‌شود ، واکنش نشان می‌دهند .
Lithium از دهه ۱۹۵۰ بخاطر اثر stabilizing به طور گسترده به عنوان یک درمان برای اختلال دوقطبی به کار می‌رود . این پرنده دارای خواص حفاظتی منحصر به فرد در برابر اپیزودهای افسرده و depressive و توانایی کاهش خطر خودکشی است .
با این حال ، حدود ۳۰ درصد از بیماران تا حدی پاسخگو هستند ، بیش از یک چهارم آن‌ها هیچ پاسخ بالینی ندارند و برخی دیگر عوارض جانبی قابل‌توجهی برای لیتیوم دارند .
تا کنون ، محققان درک نکرده اند که چرا این بیماران به درمان مشترک واکنش نشان نداده اند، در حالی که دیگران به خوبی نسبت به این دارو واکنش نشان داده‌اند .
منتشر شده امروز در نشریه روان‌پزشکی JAMA ، کنسرسیوم بین‌المللی محققان به رهبری پروفسور مک برنارد Baune ، یک کشف مهم را گزارش می‌دهد که می‌تواند بر کیفیت آینده درمان برای افراد با این وضعیت سلامت روانی معنی‌دار تاثیر بگذارد .
این گروه با نام کنسرسیوم بین‌المللی on Lithium ، ژنتیکی زمینه‌ای بیش از ۲۵۰۰ بیمار را مورد مطالعه قرار داده‌است که با لیتیوم برای اختلال دوقطبی درمان شده‌اند .
پروفسور Baune ، رئیس مقررات انضباطی روان‌پزشکی در دانشگاه آدلاید و نویسنده در این مقاله ، می‌گوید : " ما دریافتیم که بیماران مبتلا به اختلال دوقطبی که واکنش ضعیفی نسبت به درمان لیتیوم نشان می‌دهند همگی چیزی مشترک هستند : تعداد زیادی از ژن‌ها که قبلا ً برای شیزوفرنی شناسایی شدند . "
" این doesn't به این معنی است که بیمار اسکیزوفرنی هم دارد - - اما اگر یک بیمار دو قطبی دارای بار ژن بالا در ژن‌های خطرناک شیزوفرنی باشد ، تحقیقات ما نشان می‌دهد که به احتمال کمتری نسبت به stabilizers خلقی مثل لیتیوم واکنش نشان می‌دهند .
پروفسور Baune می‌گوید : " علاوه بر آن ، ما ژن‌های جدیدی را در سیستم ایمنی شناسایی کردیم که ممکن است نقش بیولوژیکی مهمی در مسیرهای اصلی لیتیوم و تاثیر آن بر واکنش درمان ایفا کند ."
درک زیست‌شناسی اساسی پاسخ people's به رفتار لیتیوم یک حوزه کلیدی از تحقیقات و نیاز بالینی فوری به سلامت روانی است .
پروفسور Baune می‌گوید : " این یافته‌ها نشان‌دهنده گامی مهم به جلو برای رشته روانشناسی انتقالی هستند . "
" به همراه دیگر نشانگرهای زیستی و متغیرهای بالینی ، یافته‌های ما به پیشرفت توانایی بسیار مورد نیاز برای پیش‌بینی واکنش پیش از مداخله کمک خواهد کرد . این تحقیق همچنین نشان می‌دهد که بیماران مبتلا به اختلال دوقطبی و اختلالات روانی دیگر باید در آینده درمان شوند ."
آیا باید همان چیزی باشد که پزشک برای افسردگی تجویز می‌کند ؟
مبدا :
دانشگاه ایالتی میشیگان
خلاصه :
یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که بیشتر ارائه دهندگان بهداشت روانی ممکن است بخواهند نگاهی دقیق‌تر از جمله ورزش در برنامه‌های درمان بیماران خود داشته باشند . محققان از ۲۹۵ بیمار که در کلینیک سلامت روانی تحت درمان قرار گرفتند ، سوال کردند که آیا آن‌ها می‌خواهند از نظر فیزیکی فعال‌تر باشند و در صورتی که ورزش به بهبود حالت و اضطراب آن‌ها کمک کند . آن‌ها همچنین از آن‌ها سوال کردند که آیا بیماران از درمانگر می‌خواهند که به آن‌ها کمک کند فعال‌تر شوند .
یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که بیشتر ارائه دهندگان بهداشت روانی ممکن است بخواهند نگاهی دقیق‌تر از جمله ورزش در برنامه‌های درمان بیماران خود داشته باشند .

دانشگاه ایالتی میشیگان و دانشگاه میشیگان از ۲۹۵ بیمار که در کلینیک سلامت روانی تحت درمان قرار می‌گرفتند ، سوال کردند که آیا آن‌ها می‌خواهند از نظر فیزیکی فعال‌تر باشند و در صورتی که ورزش به بهبود حالت و اضطراب آن‌ها کمک کند . آن‌ها همچنین از آن‌ها سوال کردند که آیا بیماران از درمانگر می‌خواهند که به آن‌ها کمک کند فعال‌تر شوند .
منبع سایت علم روز

چهارشنبه 19 دی 1397
بؤلوملر :