این مطالعه که توسط انجمن تحقیقات و بنیاد تحقیقات اروپا حمایت مالی شده‌است ، شامل مرور سیستماتیک متون منتشر شده برای ارائه تصویری جامع از تحقیقات فعلی است . این شامل ارزیابی بیش از ۲، ۶۵۰ مقاله منتشر شده بر روی موضوعی بود که با استفاده از پایگاه‌داده PubMed و PsycINFO شناسایی شدند . از این تعداد ، ۲۵ مقاله تحقیقاتی برای برآورده کردن معیارهای دقیق study's یافته شدند و در این بررسی گنجانده شدند . محققان تحقیقات بیشتری را برای مدل کردن رابطه بین فلاکت اولیه و خطر ژنتیکی که منجر به رشد شناختی اجتماعی می‌شود ، توصیه می‌کنند . درک مکانیزمی که عوامل شناختی و بیولوژیکی به آن وارد می‌شوند ، موضوع مهمی برای مطالعات آینده است .
سنسورهای جدید بیش از یک سال در مغز فعال هستند
کاوشگر کوچک می‌تواند برای پایش بیماران مبتلا به Parkinson's و دیگر بیماری‌ها مفید باشد .
مبدا :
موسسه فن‌آوری ماساچوست
خلاصه :
عصب شناسان راهی برای اندازه‌گیری دوپامین در مغز به مدت یک سال ابداع کرده‌اند که به اعتقاد آن‌ها بیشتر در مورد نقش آن در عملکردهای کلیدی مغز و اختلالات نظیر افسردگی و بیماری Parkinson's یاد خواهند گرفت .
دوپامین : یک مولکول علامت دهی استفاده‌شده در مغز ، نقش عمده‌ای در تنظیم احوال ما و نیز کنترل حرکت بازی می‌کند . بسیاری از اختلالات شامل بیماری Parkinson's ، افسردگی و شیزوفرنی ، به کمبود دوپامین مرتبط هستند .
عصب شناسان MIT در حال حاضر راهی برای اندازه‌گیری دوپامین در مغز به مدت بیش از یک سال ابداع کرده‌اند که به اعتقاد آن‌ها به آن‌ها در یادگیری بیشتر در مورد نقش آن در مغز سالم و بیمار کمک خواهد کرد .
آن Graybiel ، پروفسور موسسه MIT ، عضو موسسه تحقیقات مغز ، و یکی از نویسندگان ارشد این مطالعه ، می‌گوید : " علی‌رغم همه آنچه درباره دوپامین به عنوان یک مولکول سیگنال حیاتی در مغز شناخته می‌شود ، در شرایط عصبی و عصبی نیز دخیل بوده‌است ، اما نظارت بر تغییرات در انتشار آنلاین دوپامین در طول دوره‌های زمانی به اندازه کافی برای ارتباط با شرایط بالینی غیر ممکن بوده‌است . "
مایکل cima ، دیوید H . پروفسور رشته مهندسی در دانشکده علوم مواد و مهندسی و عضو موسسه MIT's Koch برای پژوهش‌های یک‌سان سرطان ، و Rober Langer ، دیوید H . پروفسور موسسه کخ و یکی از اعضای موسسه کخ هم نویسندگان ارشد این تحقیق هستند . در ام آی تی ، هلن Schwerdt ، نویسنده اصلی این روزنامه است که در تاریخ ۱۲ سپتامبر کلاس زیست‌شناسی ارتباطات دیده می‌شود .
سنجش بلند مدت
دوپامین یکی از انتقال‌دهنده‌های عصبی زیادی است که نورون‌ها در مغز برای برقراری ارتباط با یکدیگر استفاده می‌کنند . سیستم‌های سنتی برای اندازه‌گیری الکترودهای کربن - - کربن با قطر شفت حدود ۱۰۰ میکرون - - تنها می‌تواند برای یک روز به طور قابل اطمینانی استفاده شود چون آن‌ها بافت زخم تولید می‌کنند که با توانایی الکترودها در ارتباط با دوپامین اختلال ایجاد می‌کند .
در سال ۲۰۱۵ ، تیم MIT نشان داد که سنسورهای ریز microfabricated می‌توانند برای اندازه‌گیری سطح دوپامین در بخشی از مغز به نام the استفاده شوند ، که شامل سلول‌های تولید کننده دوپامین است که برای شکل‌گیری عادت و یادگیری تقویتی بسیار حیاتی هستند .

از آنجا که این کاوشگر خیلی کوچک ( حدود ۱۰ میکرون ) است ، محققان می‌توانند تا ۱۶ نفر از آن‌ها را ایمپلنت کنند تا سطح دوپامین را در بخش‌های مختلف of اندازه‌گیری کنند . در مطالعه جدید ، محققان می‌خواستند که آیا آن‌ها می‌توانند از این سنسورها برای ردیابی طولانی‌مدت دوپامین استفاده کنند یا خیر .
منبع سایت علم روز

سه شنبه 18 دی 1397
بؤلوملر :