Woolf اضافه می‌کند که با استفاده از فن‌آوری‌های تصویربرداری کارکردی ، بازرسان می‌توانند بررسی کنند که چه اقداماتی برای جلوگیری از این جریان انجام خواهد شد.
او می‌گوید : " ما اکنون توانایی سکوت یا فعال کردن همه گروه‌های نورون‌ها را داریم و الگوی تیراندازی الکتریکی با یک راه‌حل تک نورون را نشان می‌دهیم و می‌گوید : " هیچ یک از این ها ده سال پیش امکان پذیر نبود .
Yuanyuan لیو ، Alban Latremoliere و Zicong ژانگ ( بیمارستان بوستون Children's ) و Xinjian لی ( NIMH ) اولین نویسندگان این مقاله بودند . ( هونگ وانگ ( Latremoliere ) در حال حاضر در دانشکده پزشکی جانز هاپکینز است . این مطالعه توسط بنیاد کریگ Neilsen ، بنیاد کهنه سربازان قدیمی بنیاد آمریکا ، دکتر میریام و شلدون جی پشتیبانی شد . موسسه تحقیقات پزشکی Adelson ، موسسه ملی اختلالات عصبی و سکته مغزی، the ( zia MH۰۰۲۸۹۷ ) و بیمارستان Children's بوستون IDDRC ( NIH P۳۰ HD۰۱۸۶۵۵ ، P۳۰EY۰۱۲۱۹۶ ) .
اعتیاد کوکائین به افزایش تعداد نورون‌های orexin افزایش یافت.
مبدا :
Elsevier
خلاصه :
یک مطالعه جدید ، نقش حیاتی سیستم orexin را در بیان یک وضعیت معتاد به موش‌ها شناسایی می‌کند .
مطالعه‌ای در موش‌های معتاد به کوکائین ، افزایش طولانی‌مدت تعداد نورون‌ها را گزارش می‌دهد - - یک پیام شیمیایی مهم برای خواب و اشتها - - که ممکن است ریشه اعتیاد باشد . این مطالعه که توسط محققان دانشگاه Rutgers در نیوجرسی انجام شد ، در رشته روانشناسی زیستی به چاپ رسید . بازیابی تعداد نورون‌های orexin به حالت عادی ، یا مسدود کردن سیگنال دهی orexin در مغز ، باعث شد که موش‌ها دیگر معتاد نباشند . این نشان می‌دهد که نورون‌های orexin افزایش‌یافته برای تغییر شکل مغز که باعث ایجاد یک حالت معتاد می‌شوند ، ضروری هستند .
این یافته‌ها یک مسیر امیدبخش برای درمان اعتیاد با درمان‌های مبتنی بر orexin را شناسایی می‌کنند . دکتر جان Krystal ، MD روان‌پزشکی زیستی ، گفت : " توسعه یک آرایه رو به رشد مواد مخدر که سیگنال دهی orexin را هدف قرار می‌دهد، فرصت‌های جدیدی برای آزمایش داروهای جدید برای درمان اعتیاد ایجاد می‌کند ."
در فرآیند مطالعه نقش علامت دهی orexin ، اولین مولف مورگان جیمز ، PhD ، و همکارانش متوجه شدند که تقلید از الگوی معمول binge مانند مصرف مواد مخدر - - با دسترسی به کوکائین در طول روز - - مدلی را تولید می‌کند که اعتیاد را در انسان‌ها بهتر از " استاندارد طلایی " دسترسی مداوم نشان می‌دهد . موش‌هایی که در مصرف کوکائین به طور متناوب نشان‌داده شده‌اند ، رفتارهای مشاهده‌شده در مصرف کنندگان انسان از جمله افزایش انگیزه برای کوکائین را نشان می‌دهند ، حتی زمانی که آن‌ها شوک دردناکی برای به دست آوردن دارو ، افسردگی و اضطراب - مانند رفتار و بازگشت بعد از چند ماه پرهیز از خود دریافت کردند .
دکتر جیمز گفت " قابل‌توجه است که این موش‌های معتاد دارای تعداد بیشتری از سلول‌های مغز هستند که neuropeptide orexin را تولید می‌کنند . " دکتر جیمز گفت که افزایش تعداد نورون‌ها پایدار بود و حداقل شش ماه پس از مصرف کوکائین دوام آورد که ممکن است توضیح دهد که چرا معتادان اغلب بعد از دوره‌های طولانی پرهیز به این بیماری باز می‌گردند .
دکتر گری استون جونز ، نویسنده ارشد study's ، می‌گوید : " به نظر می‌رسد که مغز معتاد بیشتر به این تعداد افزایش‌یافته از نورون‌ها وابسته شده‌است .

وقتی مردم به اعتیاد فکر می‌کنند ، تمایل دارند بر روی یک messenger شیمیایی ، دوپامین و مرکز پاداش مغز تمرکز کنند . اما این امر به شدت فرآیند اعتیاد را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد - - یک الگوی پیچیده از مدارهای مغزی و مواد شیمیایی متعدد مغزی به پیش‌بینی ، تجربه و جستجوی پاداش کمک می‌کنند و این مانع از مهار پیچیدگی مکانیسم‌های سیگنال دهی مغز در فرآیند توسعه درمان اعتیاد می‌شود ."
منبع سایت علم روز

سه شنبه 18 دی 1397
بؤلوملر :