مغز را رها می‌کند تا درد را مهار کند .
دانشمندان نورون‌ها را در مغز جدا می‌کنند که ممکن است هدف آن‌ها کاهش درد از لمس کردن باشد .
مبدا :
بیمارستان بوستون بوستون
خلاصه :
یک مطالعه جدید ممکن است فرصت‌های جدیدی را برای درمان درده‌ای neuropathic ، یک نوع درمان با درد مزمن که با آسیب عصب ناشی می‌شود را باز کند که می‌تواند کم‌ترین اثر را به شدت دردآور کند . دانشمندان نشان می‌دهند که نورون‌ها که از پوسته brain's سرچشمه می‌گیرند حساسیت به لمس را تحت‌تاثیر قرار می‌دهند . این مدار که آن‌ها توصیف می‌کنند می‌توانند توضیح دهند که چرا روش‌های بدن - بدن برای کنترل درد به نظر بسیاری از مردم کمک می‌کنند .
مطالعه‌ای که توسط بیمارستان بوستون Children's انجام شد و موسسه ملی سلامت روانی ( NIMH ) ممکن است فرصت‌های جدیدی را برای درمان درد neuropathic ، یک نوع درمان با درد مزمن به خاطر آسیب به سیستم عصبی که می‌تواند کم‌ترین تماس را به شدت دردآور کند ، باز کند . در گزارشی که امروز در طبیعت منتشر شد ، دانشمندان به رهبری Zhigang او ، PhD ، و کلیفورد Woolf ، PhD ، از مرکز F.M. Kirby کربی در بوستون Children's نشان می‌دهند که نورون‌ها که از قشر مخ brain's سرچشمه می‌گیرند حساسیت به لمس دارند.
این مدار می‌تواند به توضیح این موضوع کمک کند که چرا تکنیک‌های بدن - بدن برای کنترل درد به افراد زیادی کمک می‌کند .
Woolf می‌گوید : " ما می‌دانیم که فعالیت‌های ذهنی مغز بالاتر - یعنی درک ، حافظه ، ترس و اضطراب - می‌تواند باعث شود که شما احساس درد بیشتری بکنید . ما یک کنترل حجم را در مغز برای درد شناسایی کرده‌ایم - - اکنون باید نحوه خاموش‌کردن آن را یاد بگیریم ."
مسیر ذهنی - بدن
قبلا ً اعتقاد بر این بود که احساس درد از نورون‌ها در نخاع نشات می‌گیرد و اطلاعات حسی را از بدن دریافت می‌کند و آن را به مغز منتقل می‌کند . مطالعه جدید نشان داد که یک گروه کوچک از نورون‌ها در پوسته می‌توانند حس لامسه را تقویت کنند و projections را به بخش‌های مشابهی از طناب نخاعی که اطلاعات حسی ملموسی را از بدن دریافت می‌کنند ، از بدن دریافت کنند .
او می‌گوید : " آناتومی این مدار برای مدتی شناخته شده‌است ، اما در واقع هیچ‌کس قبلا ً به عملکرد آن نگاه نکرده است. "
Alban Latremoliere ، PhD ، یکی از چهار نویسنده اول مقاله می‌گوید : " در شرایط عادی ، لایه‌های درد و درد از نورون‌های بازدارنده جدا می‌شوند و پس از آسیب عصبی ، این بازدارندگی از دست می‌رود و منجر به تماس با نورون‌های درد می‌شود . وقتی نورون‌های نخاع که قرار است درد داشته باشند - فقط این اطلاعات را به مغز ارسال می‌کنند، درد را احساس می‌کنیم ."
او ، وولف و همکاران فکر می‌کنند که نورون‌های قشری که شناسایی کرده‌اند می‌توانند یک هدف بالقوه برای درمان اجزای عینی درد neuropathic ، از طریق مواد مخدر یا احتمالا ً تحریک الکتریکی مغز ، شکستن یک حلقه بازخورد هستند که پاسخ درد را به طور عادی لمس می‌کند و اغراق می‌کند .
وقتی که این نورون‌ها این نورون‌ها را قطع کردند و یا آن‌ها را به طور ژنتیکی در مدل موشی از درد neuropathic خاموش کردند ، موش‌ها پس از اینکه با یک قلم‌مو نرم و یا قرار دادن یک تکه نوار روی کف یک پا دست به دست هم دادند ، عقب رفتند . اما موش‌ها حساسیت خود را نسبت به محرک‌های واقعا ً دردناک حفظ کردند و در حالی که در معرض گرما ، سرد و pinpricks قرار می‌گرفتند ، پنجه‌های خود را رها کردند .
مدارهای عصب دار را خاموش کنید
محققین اخیرا ً فن‌آوری‌های توسعه‌یافته را برای تصویرسازی و هدف گروه‌های خاص از نورون‌ها در مغز و نخاع استفاده کرده‌اند . این کار آن‌ها را قادر ساخت تا نتایج را مشاهده کنند که نورون‌های مختلف در یک مدل موشی فعال شده یا خاموش شده‌اند ، و مشاهده می‌کنند که زمانی که موش‌ها در معرض محرک خطرناک یا بی‌ضرر قرار می‌گرفتند ، مدارها فعال می‌شدند .
او اشاره می‌کند که برخی از پزشکان سعی کرده‌اند از تحریک مغزی به عنوان روشی برای درمان درد neuropathic استفاده کنند ، نه همیشه با موفقیت .

او می‌گوید : " یافته‌های ما ممکن است به ما کمک کند که تحریک به نواحی خاص یا گروه‌های نورون‌ها را هدف قرار دهیم و سعی کنیم که به داده‌های بالینی نگاه کنیم و سعی کنیم که تحریک در حیوانات را تکرار کنیم و ببینیم چه نوع تحریک باعث خاموشی این نورون‌ها خواهد شد ."
منبع سایت علم روز

سه شنبه 18 دی 1397
بؤلوملر :